Saturday, July 28, 2012

Gambar Terbaru Anak Datuk Dr. Sheikh Muszaphar

Assalamualaikum..




Disebabkan berminat dengan perkembangan anak
Angkasawan Negara, Datuk Dr. Sheikh Muszaphar,
aku tertarik nak post tentang anak beliau, Bella..
sebab sebelum2 ni aku sangat terpegun dengan video 
pasangan suami isteri ni mengajar Bella berenang..
masa tu umur Bella belum pun cecah setahun..
sekarang ni umur dia dah setahun..dah besar kan..=)

time aku tengok video tu memang agak terkejut jugak lah..
tapi sangat kagum..
cara didikan mereka sangat berbeza dengan ibu bapa yang lain..
tapi bukan itu yang aku nak persoalkan..
masing2 ada cara masing2 kan nak didik anak..

teringin satu hari nanti nak lakukan apa yang Dr Sheikh Muszaphar 
dan Dr Harlina buat..
tapi aku sendiri tak pandai berenang
dan agak takut dengan air..huhu..
apa pun tak boleh...huhu...=p










Tambahan aku selitkan video Bella berenang..
pada yang tak tengok lagi wajib tengok..huhu..
sangat comel...!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...