Tuesday, July 24, 2012

Perkahwinan Muda - Syafiq (16 tahun) & Yana (14 tahun)

Assalamualaikum...




lamanya tak update blog..
tiba2 mood berblog datang pula malam2 ni..
so post lah apa yang patut..
kebetulan sekarang ni tengah hot cerita tentang majlis perkahwinan 
muda pasangan Syafiq dan Yana yang masing2 berumur 16 tahun & 14 tahun..
memang kalau dengar macam tak percaya je kan..
sebab muda sangat..
tapi itu lah yang telah pun tersebar luas di internet dan video 
persandingan pasangan ni telah tersebar luas di laman youtube..
lebih 200 ribu yang melihat video ni..

pasangan muda ni telah mengadakan majlis persandingan awal bulan lalu,
8 Julai dengan penuh meriah sekali..
macam2 komen yang ada kat laman youtube ni..
ade yang positif dan juga negatif..
mungkin sebab masing2 masih bersekolah kot..
terlalu muda..
tapi disebalik nya ade juga kebaikannya..
yang penting pandai jalankan tanggungjawab masing2..
bagi aku tak salah pun kalau nak kahwin muda ni..
apa2 pun tahniah di ucapkan kepada pasangan ni..
tak semestinya kahwin muda tak boleh jalankan tanggungjawab sebagai suami isteri kan..
moga bahagia selamanya... =)





7 comments:

zacky786 said...

comel la dorg ni

Zahora Ahyan said...

kawen muda tu elok.. cuma mcm isu kawn muda nie. mcm jrg tjadi kt negara kita. tu yang mcm jd bualan hngt tu.. tp dorg mmg sweet.. :)

Masmira Masri said...

mula2 baca terkejut gila..tp da jodoh derang awal kn hehehhe family pun ok so xde hal ler len la kawen lari tuh yg byk hal tuh..=)

visit n follow
http://myaleo.blogspot.com/2012/07/all-in-1.html

♥ Cik Zack ♥ said...

Serius trkejut. mude sangat kot ! huhu tp klo dh jdoh, nk buat cemana kan...

aKSARAfENDI said...

kwin muda kna pndai kawal diri..kna matang dlm handle hal umah tangga..

maszull said...

assalamualaikum KIC....tahniah pada pasangan muda ini moga berjaya dlm hidup baru nanti ye..;)

eB said...

bkn pelakon ker drg tuh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...