Tuesday, January 31, 2012

Aznil Hj Nawawi (Pak Nil) Berkerusi Roda Ke Uji Bakat OnAir

assalamualaikum u ol..





Pengacara Popular berkerusi roda ke ujibakat OnAir..?
sapa lagi kalau bukan Aznil atau lebih dikenali dengan Pak Nil..
walaupun kaki terseliuh dan tak boleh berjalan seperti biasa,
Pak Nil sanggup datang ke uji bakat OnAir sebagai juri..
bagusnya lah..tanggungjawab kan..
apa2 pun Pak Nil kena pergi juga..

kejadian ni berlaku semasa di lapangan terbang semasa
Pak Nil nak pergi ke Sarawak untuk jadi juri OnAir terbitan Astro..
sebelum berlepas dia pergi ke bilik air dulu..
tapi malang tak berbau..
Pak Nil tersalah langkah dan menyebabkan kaki nya sukar bergerak..
Pak Nil sanggup terus terbang ke Sarawak dengan berkerusi roda dan tongkat
sampai tak berkesempatan nak pergi ke klinik..
sampai macam tu sekali Pak Nil terhadap tugas nya..
nanti lepas habis ujibakat tu dia pergi lah klinik..
harap kaki yang terseliuh tu tak tambah teruk..
Pak Nil hanya bergantung pada ubat je.. 

lain kali berhati2 ye Pak Nil..
moga Pak Nil cepat sembuh.. =)


Info: Jom follow twitter KIC - @jarijemariemas


P/s: Share lah entri ni dengan kawan2 korang pulak. Hanya klik button kat bawah ni..Sharing is caring..TQ

3 comments:

akuamir said...

dye nie muke awet mude

maszull said...

assalamualaikum...mama share yer...:)

nur chahaya abadiey said...

salam..
xdpt bce ur entry..mayb font kot laen... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...