Monday, January 16, 2012

Gambar | Rozita Che Wan Ala-ala Remaja

assalamualaikum u ol..




kisah ni tak lama sangat, baru je lagi..
tak basi lagi kot..huhu..
alkisahnya, ia berlaku semasa sambutan hari jadi pelakon Ryzal Jaafar
yang berlangsung di sebuah kelab di Kuala Lumpur..
ramai lah artis2 yang hadir..
tapi mata ni tertumpu lah pada artis cantik jelita
siapa lagi kalau bukan Rozita Che Wan..
bukan makin bergaya lagi penampilan Rozita..
Ala2 remaja gitu..
mungkin sebab Rozita nak ikut tema majlis kot..
dikatakan tema majlis yang dipilih adalah K-Pop..
mungkin bagi dia pakaian macam ni dah cukup sesuai kot..=)
jom layan gambar kemesraan Rozita dengan Rizal..
jangan lepas ni timbul pula isu mereka bercinta pula dah lah..huhuhu..






untung Rozita kan selalu didekati lelaki muda..
mula2 Shahir lepas tu yang terbaru dan kekal sampai sekarang Zain Saidin..
semuanya yang muda2..
mungkin ada sesuatu ni..
nanti KIC akan cungkil lagi..tunggu........=)


P/s: Share lah entri ni dengan kawan2 korang pulak. Hanya klik button kat bawah ni..Sharing is caring..TQ

5 comments:

Teenager Housemaid said...

lawa rozita che wan ni...
marsha yg kat belakang tu pun lawa huhuhu

Shafiq said...

Sexynya...

Ryzal Jaafar Dan Rozita Dekat Ja Umah Diorg Di Alor Setar

Qaseh Suhaida said...

hu huuu....terbaikkk la cik Ta ni...

cik violet said...

euwwww

Anonymous said...

lagi cantik kalo dia tutup aurat...semoga ati dia terbuka utk berubah mnjadi muslimah sejati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...