Friday, December 2, 2011

Ada Apa2 Ke Antara Shila Hamzah & Sharnaaz Ahmad???

assalamualaikum u ol..



mungkin ramai yang dah tau tentang isu Shila Hamzah yang
mempunyai hubungan rapat dengan aktor baru, Sharnaaz Ahmad..
tapi sejauh manakah hubungan pasangan merpati dua sejoli ni ye..
adakah dah sampai tahap bercinta..
haaa...yang tu kita kena tanya empunya badan lah kan..
sebab KIC tengok macam rapat semacam je..
kat Twitter Sharnaaz pun ada je gambar Shila..
ada apa2 ke ni..??






"Saya melihat dia sebagai cermin saya. Saya selesa berkawan dengan dia. Kami giler-giler dan tak reti cover-cover cun. Banyak orang cakap, dah tak payahlah sorok-sorok. Kalau dah bercinta, cakap sajalah. Tapi masalahnya sekarang, kalau nak bercerita soal cinta, kami belum ke tahap itu lagi. Kami sekadar berkawan rapat.


Saya tak faham macam mana boleh timbul cerita ni. Banyak orang salah faham. Sebab setiap kali saya rapat dengan orang ni, kata saya bercinta dengan dia. Bila saya rapat dengan orang itu pulak, pun kata saya bercinta dengan orang tu. Lama-lama nanti, orang cakap saya player pulak.


So far, kami memang selesa bersama, barangkali itu istilah yang lebih tepat berbanding mengatakan kami bercinta. Cakap ‘I Love You’ pun belum lagi. 


Saya dah jumpa ramai orang, ramai kawan lelaki begitu juga sebaliknya dengan Sharnaaz. Dan kebanyakan kawan lelaki saya, walaupun dah selalu jumpa masih lagi control macho. Tapi macam Sharnaaz, dia seorang yang very let go, dia seorang yang fun. 


Insyaallah, kalau tidak ada aral melintang, mungkin dalam empat tahun lagi. kalau ada jodoh. Tak tahulah siapa jodoh saya. Belum tentu saya berkahwin dengan orang yang saya berkawan sekarang kan? Saya berserah pada jodoh saja".


korang rasa mereka ni hanya kawan biasa je ke?
ke ada hubungan yang lebih dari kawan..???huhuhu..
mungkin itu sekadar gosip..=)


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...