Wednesday, December 28, 2011

Jimmy Shanley Kini Bergelar Pelakon

assalamualaikum u ol..



sebelum ni Jimmy hanya dikenali sebagai pengacara TV..
tapi sekarang dia telah pun bergelar pelakon bila diterima tawaran berlakon drama di Astro..
mungkin ini juga merupakan rezeki baru untuk Jimmy
memandangkan tawaran pengacara semakin kurang..
sekurang2nya ada juga pembaharuan dari Jimmy..
tak salah kita mencuba benda baru asalkan kita berikan yang terbaik..
mungkin juga dengan terima tawaran berlakon ia sedikit sebanyak 
dapat membatu Jimmy melupakan kenangan silam..
sebelum ni pun 6 bulan Jimmy hanya duduk dirumah..
jom kita baca apa kata Jimmy tentang tawaran lakonan yang diterimanya..




" Tahun ini saya agak kurang melakukan pengacaraan. Setelah enam bulan berada di rumah tanpa berbuat apa-apa, saya fikir menerima pelawaan dari pihak Astro ini dapat mengurangkan kebosanan. Secara jujurnya saya langsung tidak mempunyai pengetahuan di dalam bidang lakonan, malah untuk membaca skrip pun saya tidak pandai. Bagaimanapun melalui perkongsian ilmu dengan mereka yang lebih lama, ia banyak membantu saya. Pada masa hadapan, saya juga akan turut mempertimbangkan untuk berlakon lagi, jika skrip yang ditawarkan itu menjurus kepada pengajaran atau berbentuk keagamaan. "



nampak Jimmy makin hensom dan berisi sikit kan..???
muka pun nampak lebih tenang dan tersenyum je..


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...