Saturday, December 3, 2011

Salma Mentor Alami Demam Panas Tiap MInggu

assalamualaikum u ol..





siapa yang tengok Muzik-Muzik separuh akhir malam tadi mesti 
ada yang perasan dengan perubahan Salma..
nampak susuk tubuhnya dah kurus..tak macam dulu..
lain benar KIC tengok..
tapi rasanya bukan sebab diet..
tapi Salma dikatakan selalu jatuh sakit..
tiap2 minggu mesti akan alami demam panas..
patut lah Salma mendiamkan diri je..
rupanya dia tak sihat..
keadaan ni berlaku selepas dia bergelar Juara Mentor 5..
hampir tiap minggu akan demam panas dan sakit 
dan dia kerap berulang alik ke klinik...
emm...macam ada yang tak kena je ni..
jom kita dengar apa kata salma tentang perkara ni..


"Memang sejak tamat Mentor 5, saya selalu demam panas. Boleh dikatakan setiap minggu saya akan demam.  Tapi saya rasa saya sakit bukan kerana buatan orang. Saya masih menganggap ia sekadar sakit biasa. Jadi, buat masa sekarang saya hanya berjumpa doktor biasa sahaja dan makan ubat yang diberikan. Belum terlintas lagi untuk pergi ke perubatan Islam."


apa2 pun kita doakan Salma cepat sembuh..
moga tak ada apa2 yang buruk akan terjadi pada diri nye..
perminat2 semua rindukan Salma..


**dapat lepaskan rindu malam tadi tengok persembahan Salma..


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ



1 comment:

Dekcik said...

kesian salma hurm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...