Sunday, December 18, 2011

Saya Masih Sayangkan Abby - Zul Ariffin

assalamualaikum u ol...




mesti ramai yang sedia maklum tentang perpisahan pasangan 
kekasih dua sejoli ni..
tapi korang mesti tak tau sebabnya kan..
emmm..KIC pun tak tahu..
so tak payah lah nak tau sangat hal peribadi diaorang ni ye..
tapi nak buat macam mana kan..hubungan percintaan 
tak semestinya berakhir ke jinjang pelamin..
dengar cerita mereka dah kembali bersama..ye ke?


" Saya masih sayangkan Abby Abadi walaupun tidak lagi mempunyai sebarang hubungan cinta.. Hubungan saya dengan Abby masih baik dan ada kalanya kami bertanya khabar melalui panggilan telefon atau pun berbalas SMS. 

Sudah tentu perasaan sayang kepadanya masih ada kerana percintaan kami bukan berlangsung selama tiga hari tetapi tiga tahun lamanya. Sudah tentu ia masih berbekas di hati saya. Saya tidak pernah menyesal mengenali Abby malah dia adalah antara insan yang paling baik pernah saya temui selain daripada keluarga saya. Cuma saya sesalkan mengenai kesalahan dan kesilapan yang pernah berlaku sepanjang kami bersama. 

Saya sekarang solo. Mana ada dengan Abby. Siapa yang kata kami sudah kembali bersama? "


apa2 pun kita doakan lah yang terbaik untuk pasangan ni..=)


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ

2 comments:

Udin said...

as-salam..

ala pasal artis ni setakat boleh bace je.. malas nak ambit tahu sgt.. biarkan lah diorang dgn dunia diorang.. haha!

Shiema Sufian said...

alahai -.-'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...