Saturday, October 8, 2011

Diana Amir Kurang Tawaran Berlakon Selepas Bertudung

assalamualaikum u ol..




ramai yang dah sedia maklum tentang perubahan pelakon Diana Amir ni..
dia dah pun bertudung sejak lebih sebulan yang lalu..
pembaharuan Diana ni diterima baik oleh peminat..
malah ramai yang memberikan respon positif tentang imej barunya..
tapi baru2 Diana Amir kurang mendapat tawaran lakonan kerana dia sudah bertudung..
jom kita baca sendiri kenyataan dari Diana tentang isu ini..




Buat masa ini saya tidak mempunyai sebarang tawaran berlakon tetapi saya mengambil ia sebagai ujian selepas penghijrahan saya. Saya kini lebih banyak meluangkan masa untuk menghadiri kelas agama dan saya semakin berasa seronok dan tenang.

Saya masih ingin terus berlakon tetapi dengan watak sesuai dengan imej ni. saya bertekad dengan keputusan perubahan imej ni biarpun mengakui diri masih terlalu cetek dengan ilmu agama.





rezeki ada di mana2..
so, jangan risau..apa2 pun peminat akan mendoakan terbaik..
ramai yang memberi respon positif..tapi yang peliknya ada pula yang cakap 
Diana Amir ni lebih cantik tak bertudung..ishhhh..
KIC lagi suka dengan pembaharuan Diana Amir ni..cantik tau..

sumber: Mstar

P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ

6 comments:

Mak Su said...

cantik ler diana amir tu. tapi tak per ler. rezeki di bahagian lain le tu, insyallah

Rean said...

insyaAllah, ade rezeki tak kemana :)

Rean said...

insyaAllah, ade rezeki tak kemana :)

Dhea Ahmad said...

semoga dia dimurahkan rezeki...
dia sangat cantek bertudung

AzzifarunNurafizza said...

cantik sangat dia bila dah bertudung..mungkin ujian dari Allah untuk dia..Semoga Allah limpahkn rezeki untuk dia..amin...

norinaomar said...

Allah berikan rezeki dengan bentuk yang lain Insya Allah...
semoga Diana Amir terus berjaya dan terus bertudung

http://noipunyablog.blogspot.com/2011/10/tips-hari-ini-kegunaan-kucing.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...