Tuesday, October 11, 2011

Saya Hormati Keputusan Fida Untuk Berpisah - MAMAT

assalamualaikum u ol..



hanya tinggal kenangan..



ramai yang dah sedia maklum dengan kontroversi perpisahan Fida & Mamat..
mungkin ini lah dia cara pengakhiran hubungan cinta mereka..
tak ada jodoh nak buat macam mana..
cuma yang tak best nya mereka berpisah kerana hal yang tak sepatutnya..
gara2 memuat turun gambar tak bertudung Fida semasa mereka sama2 bercuti ke Batam,
Mamat menerima padahnya..
Fida memang mengakui punca perpisahan mereka ni adalah kerana 
penyebaran gambar itu..
tapi nasi dah jadi bubur..
Fida pun dah buat keputusan untuk berpisah..
mungkin sampai di sini sahaja hubungan percintaan mereka..
jom kita baca apa kata Mamat tentang perpisahan ini..


Terus-terang saya katakan, saya tidak tahu tentang perpisahan ini sehinggalah keluarga saya maklumkan. Sejak kisah ini menjadi paparan media cetak dan elektronik, saya sudah tidak membaca akhbar atau menonton program-program hiburan di televisyen. Saya tidak berani untuk membaca dan melihat kisah saya diperkatakan umum. Saya tidak kuat untuk menghadapi situasi ini.

Jika benar Fida mengambil keputusan untuk berpisah, saya hormati keputusannya itu. Saya akui semua yang berlaku ini adalah salah saya. Saya pun telah minta maaf kepada Fida, tetapi mungkin dia tidak dapat menerima permohonan maaf itu. Apa yang berlaku adalah tidak disengajakan. Tidak mungkin saya hendak memburuk-burukkan Fida kerana saya sayangkan dia. Saya terima keputusan Fida untuk berpisah. Mungkin ini adalah hukuman terhadap kesilapan yang saya lakukan. Saya anggap semua yang berlaku ini adalah takdir.

Saya tahu Fida seorang yang jujur dan tidak pandai menipu. Jika dia kata mahu memutuskan perhubungan kami, saya percaya dengan kata-katanya itu. Tetapi, saya mahu Fida berjumpa dengan saya dan katakan yang dia ingin berpisah. Jangan hanya beri kenyataan kepada pihak media. Saya rasa caranya itu tidak betul. Ketika mahu bercinta, kenapa boleh bersemuka? Apabila hendak putus, mengelak daripada berjumpa pula. Saya mahu Fida putuskan hubungan ini secara baik.



kenangan semasa bercuti di Batam


sejak isu ini terjadi, Mamat hanya berjumpaFida hanya sekali je..
nak bercakap dalam telefon pun Fida tak nak..
marah sangat lah tu..
kecian lah Mamat, dulu bertiga (Sepah), lepas tu berdua (Fida)..
tapi sekarang tinggal sorang je lah...=p


sumber: Gua Malaysia

P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ

4 comments:

nUr aDila said...

insyaallah ada hikmah yg baik disebalik semua tuee..perancangan tuhan siapa yg tahu..

cik adda said...

dl die pnh dump adda
skang fida plak dump die
stiap pbuatan yg kite wat
ada balsannya
bg sy ler,fida wpon da bpisah ngn mamat,die yg salah,sape suh tnjuk rmbut,then nk salahkan pihak len

eB ezrin said...

telajak perahu leh undur ;p

Anonymous said...

Tak suke la Fida...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...