Monday, October 10, 2011

Gaun Tu Tak Terlalu Seksi - Amanda Imani

assalamualaikum u ol..




Artis kita sekarang ni makin berani tampil dengan imej seksi..
bukan seorang dua..tapi ramai dah..
masing2 berlumba2 nak tunjuk kan tubuh badan tu..
isu berpakaian seksi ni dah jadi perkara biasa..

kadang2 artis ni tak kisah kot di kecam..
mungkin bagi diaorang isu ni akan hilang bersama masa yang berlalu..
bila isu ni timbul baru lah minta maaf..
lepas tu buat lagi..

penyanyi yang popular dengan lagu Selamilah Cinta 
dan juga Pemenang Vokal Terbaik Artis Baru Wanita di APM 2011
turut dihimpit dengan isu seksi ni..
dia telah berpakaian seksi semasa Majlis Resepsi Memey & Norman 
di Kuala Lumpur..
bagi KIC memang seksi..kalau nak ikut tema majlis 
pun jangan lah sampai macam tu sekali..
sepatutnya artis ni perlu lebih berhati2 dalam memilih pakaian..
jom kita baca apa kata Amanda Imani tentang isu seksi ni..




Saya minta maaf andai ada yang tidak berkenan dengan cara pemakaian saya. Ini kali pertama saya dihentam teruk sebegini. Saya hanya memenuhi tema majlis perkahwinan itu iaitu Manhattan New York yang mahukannya kelihatan lebih elegan dan sofistikated. Kepakaran pereka pakaian Wan Huzairil merealisasikan impian saya. 

Saya tak akan memakai sesuatu baju andai tidak yakin. Itu dah jadi prinsip hidup saya. Lagi pun, saya menghormati tema majlis. Gaun itu tidak terlalu seksi sebab saya ada definisi tersendiri tentang seksi. Seksi tidak semestinya secara fizikal tetapi lebih menjurus kepada keperibadian seseorang menguruskan kehidupan. 

Sebelum ini pun ada yang mempertikaikan cara pemakaian saya di umum. Tapi saya tak kisah dan terima semuanya. Kalau nak tahu, saya pernah memakai baju tertutup litup sewaktu membuat persembahan tapi orang tetap cakap saya seksi. Jadi, sama ada yang bertutup litup atau terdedah, saya buat kesimpulan, tak payah nak ambil hati dengan apa yang orang cakap. Asalkan saya tahu ia tidak melampau dan keterlaluan.


ini lah gaun yang dikatakan tak terlalu seksi oleh Amanda Imani..
gaun ini dipakai semasa Majlis resepsi Norman & Memey..


itu lah jawapan Amanda Imani yang tak tahu bezakan antara 
seksi dan bertutup litup..
KIC tahu Amanda Imani memang berbakat besar..
dia antara pelapis negara yang akan mengharumkan nama negara..
tapi bab pakaian tu kena lah jaga sikit ye..


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ..

11 comments:

pinky_liscious said...

mybe dia bangga diri dia cantik sebab tu dia begitu...artis la katakan...

mas saari said...

jawaplah macam tu kat dalam kubur nanti!!

cikgu said...

tak terlalu seksi?gilos la dia tu..yela..betul gak..depan kan utup tuu..tp belakang?keh3..rasa nak toreh2 je..kih3

Zana said...

Saham dia dah jatuh dah nie . hahaha

Zana said...

Saham dia dah jatuh dah nie . hahaha

Nani said...

hoho~ tak seksi ye?

aksarafendi said...

seksi la..sume bju dia seksi..xde yg xseksi..

udie joe said...

artis melayu..pakai seksi2..wt pe..+ dose je..haih..

ayunisa said...

'ye la 2 x seksi la sgt'.. xkn dh telanjang bru ckp seksi.. besok kt akhirt berni ke ckp mcm 2.. nauzubillah..

Anonymous said...

tetek die jatuh
sape pempuan ni?xkenal lah

Imran nyambek said...

waaa..terima tunjuk gambar ni kat gua.gua shuukee gilew. XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...