Thursday, August 4, 2011

Ada Orang Cuba UGUT Farid Kamil

assalamualaikum u ol..


dah lama kot KIC tak cerita pasal artis ni..
so hari ni tibe2 pula mood cerita tentang artis ni datang..
belek punya belek, KIC terkejut dengan berita ni..
artis kena ugut?
sebab apa pula ni..
korang nak tau tak, pelakon dan pengarah Farid Kamil tu
kena ugut gara2 hubungan cinta dia dengan Diana Danielle..
individu tersebut menyuruh Farid Kamil 
menjauhkan diri dan tak jalinkan apa2 hubungan dengan Diana Danielle..
mengikut pada cerita, Farid pasti ugutan tu 
dibuat oleh individu yang mengenaloi mereka..
jom kita baca apa kata Farid Kamil tentang berita ni..




"Saya ada mengesyaki beberapa orang yang berkemungkinan besar melakukan perkara tersebut, namun saya sudah serahkan segalanya kepada polis. Biarlah polis yang menyelesaikan perkara itu. Apa yang penting ialah keselamatan kami sekarang. Nasib juga dia beri amaran awal-awal dengan ugutan daripada terus menyerang kami. Kalau dulu mungkin saya rasa selamat untuk ke mana-mana seorang diri, namun kini perlu lebih berhati-hati terutamanya di tempat-tempat terbuka dan tidak biasa.

Tapi saya juga tidak mahu ambil serius perkara ini sehingga mampu membatasi pergerakan saya sebaliknya sekadar lebih berhati-hati. Selepas lapan kali telefon bimbit saya berdering, saya fikir ia panggilan kecemasan kerana nombor tersebut juga tidak dikenali. Ada suara lelaki yang menyuruh agar saya jangan kurang ajar dan menjauhkan diri daripada Diana. Dia juga mengugut untuk mencederakan saya dan tahu di mana saya tinggal. Selepas kejadian tersebut saya telefon Diana dan menyuruh agar dia berhati-hati.





kadang2 ugutan ni bukan boleh buat main..
apa2 pun kena berhati2..
bukan semua orang suka apa yang kita buat..
ada je yang dengki..
kalau dah laporkan pada polis tu kira ok lah..
mungkin lebih selamat..sebagai langkah berjaga2..


sumber : Mstar


hadiah menarik menanti korang..


p/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'share' atau 'like' di Facebook..hanya klik button kat bawah ni..=) tq..

6 comments:

Irma A.Wahid said...

x pyahla diana dgn farid tu...x sesuai..hehehe

halila Ibrahim said...

artis malaysia ni dah macam2 dah story .. takut jugak..

BTW .. salam kenal..

merahitujambu said...

ermmm.macam2laa dunia artis ni

Tieah Madian said...

Aiyooo.. Bahaya lah..

Entry Terbaru 1 : Isu Video Iklan Raya dan Ramadhan
Entry Terbaru 2 : Isu DNA Babi

AyiLarimA said...

manusia sekarang ni makin berani, betul x? macam2 kes dah kite dgr.. kdg2, orang yg kite xsangke yg sbnrnye buat semua ni kat kite.

"Takot"

aylliarimasiprincess.blogspot.com

Sheila Adziz said...

alahai cian kat hg tort... hg ni pandai bercinta ka... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...