Friday, August 5, 2011

Mayat DIKERAT 15 Milik WANITA & BUDAK

assalamualaikum u ol..


membawa mayat yang ditemui untuk dibedah siasat


rasa gerun lah sekarang ni..
buka2 akhbar je tengok banyak betul kes2 jenayah yang dilaporkan..
serius..memang banyak..
kadang2 rasa takut..manusia sanggup buat apa saja asalkan puas..
termasuk lah membunuh..
semalam KIC ada post tentang
hari ni susulan dari kes ni..
mayat dikerat 15 yang ditemui itu adalah milik seorang wanita dan budak..
kalau korang mengikuti kes ni korang pun akan rasa ngeri tau..
sebab badan diorang ni kerat2..
organ badan pun dalam mangkuk tandas..
ni cerita seterusnya..


ini lah keadaan sebahagian dari mayat yang ditemui..


AMPANG: Misteri penemuan anggota badan yang dikerat lebih 15 bahagian di beberapa tempat dan dalam tiga bungkusan plastik di sebuah pangsapuri terbiar di tingkat lima Blok Chryssa, Apartmen Astaria, di sini, terjawab apabila ia disahkan milik seorang wanita dan seorang kanak-kanak.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin, berkata anggota badan yang dikerat itu milik wanita dipercayai berusia 20-an dan kanak-kanak lelaki berusia lima hingga enam tahun. Hasil bedah siasat mendapati anggota badan yang dimasukkan dalam bungkusan plastik itu milik kanak-kanak manakala anggota badan yang ditemui dibuang di beberapa tempat termasuk tandas milik seorang wanita.

Bagaimanapun, identiti kedua-dua mangsa itu belum dapat dikenal pasti. Cap jari mayat wanita sudah diambil untuk semakan lanjut. Pihaknya tidak menolak kemungkinan dua mayat terbabit mempunyai kaitan talian darah, namun identiti mangsa dan punca kematian masih dalam siasatan.


kes ni memang mengerikan..
kalau korang mengikuti kes ni dari semalam
memang meloyakan..
keciannya lah kan..
KIC tengok gambar tu pun ngeri..
tak sanggup nak tengok..
apa2 pun kita harap pihakl polis dapat selesaikan kes ni secepat mungkin..
siapa lah yang kejam sangat buat semua ni..


sumber : Metro

hadiah menarik menanti korang..

p/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'share' atau 'like' di Facebook..hanya klik button kat bawah ni..=) tq..

12 comments:

Atiah Zainal said...

Ya Tuhannn, kejammmm :/ Bukan manusia tuhh.

Nur Hamizzah said...

sangat kejam!!

Noraien said...

ape laa salah org tue smpai kne kerat 15 ?

semoga org yang wat nie dapat hukuman berat !!

nauzubillah ~

eB ezrin said...

dendam kot yer? atopn x puas ati ishhh kejam...

Eika Arysha said...

Ya Allah,memang mengerikan,sapelah yang sanggup wat camtu kan...betul2 xdew perikemanusian....
harap2 polis dapat tangkap pelakunye secepatmye...

Irma A.Wahid said...

buerrkkk..x lalu mkn~~

munna said...

kejamnya...sapalah yg sanggup kerat kanak2..mmg zalim org tu...harap2 polis dpt selesaikan kes ni secepat mungkin

cik aiLebiu said...

erkkk..nak pitam tgk pic tu =..=

Mila Ahmad said...

manusia tiada akal fikiran memg sanggup buat apa sahaja...

AleeyaLiya said...

manusia sekanarang makin kejam...

Farhana Jafri said...

dah nk jadi mcm barat dah.. kejam betul.. ade je kes jenayah berat mcm ni.. skrg ni nk kluar rumah pun tkut.. hmmm~~

HAFIZAL said...

ngeri betul...sekarang kat malaysia nie banyak sudah kejadian bunuh...harap kita semua dilindungi dari ditimpa bala bencana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...