Monday, August 15, 2011

ANAK Teruna Chef Wan Bakal BERKAHWIN dengan PELAKON

assalamualaikum u ol.




Datuk Chef Wan bakal menerima orang baru dalam keluarga nya..
anak lelakinya, Mohd Nadzri, 30 atau lebih dikenali dengan Chef Riz
akan menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi..
pelakon Mantra, Ana Dahlia 28, telah berjaya menambat hati 
chef muda ni setelah 6 bulan berkenalan..

hubungan cinta mereka ni dapat dihidu apabila pasangan ni hadir 
dengan pakaian warna biru sedondon dalam sebuah majlis..
dengar cerita majlis pertunangan pasangan ni akan diadakan hujung tahun ni..
tapi tarikh nya belum dapat dipastikan..
sebab masih lagi dalam perbincangan..
ok lah tu..benda baik nak buat apa tunggu lama2..




Apa kata Chef Riz..

Insya-Allah, saya sudah terbuka untuk menjadikan Ana sebagai calon isteri saya. Hubungan kami mendapat restu kedua orang tua termasuklah ayah saya sendiri iaitu Chef Wan. hati saya terpaut kepada Ana kerana melihat sifat kewanitaan yang menebal dalam diri dia sepanjang hubungan kami berjalan.

Dia suka makan, saya suka masak. Bila kami berjumpa, kami selalu berborak mengenai masakan. Bermula dari situlah kami menjadi semakin mesra dan bertambah serasi. Saya tidak malu untuk berterus terang mengenai hubungan kami kerana saya lebih selesa bersikap jujur. Memang benar saya mencintai dia dan sedang merancang untuk majlis pertunangan sebelum berumah tangga. 


wahhh..jap lagi Chef Wan bakal terima menantu artis lah ye..
elok lah..yang penting serasi bersama..
dalam diam ubi berisi anak Chef Wan ni ye..huhu...=)


p/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'share' atau 'like' di Facebook..hanya klik button kat bawah ni..=) tq.

9 comments:

sumaiyah mokhtar said...

wahhhhh chef wan ade anak lelaki rupanye :)

sYafIk-wAy said...

wahh untungg laa

najihahfara said...

wa...mentue kaye...huhu

cik dot said...

semenjak due mnjk nie asyk dgr org nk kwin j. huhu. btw tahniah utk dorg ^^~

nurul asyikin(kak chik) said...

sape prmpuan tue pelakon er..xkenal pun,,xpe la..asal mreka bhgia,,masak2 sodap,,,nk cri suami yg pndai masak leh,kui3x

HAFIZAL said...

hehehe...semua kaya...lah

Hans Hanis said...

walawehhhh
dengan ana dahlia rupanya
cayalah
ana dahlia dah berlakon best
cantik la tu

siti azlina said...

tahniah :)

NajiHa said...

wah..dengan ana dahlia yer..(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...