Tuesday, August 16, 2011

Imej BERTUDUNG Raja Farah

assalamualaikum u ol..



Raja Farah bersama suami, Megat Basirun Qhuyum Zakaria..


KIC suka kalau tengok artis2 dah mula bertudung..
sekurang2nya ada perubahan ke arah kebaikan..
sekarang ni memang ramai artis kita 
yang dah berjinak2 dengan penampilan bertudung..
Alhamdulillah..mungkin pintu hati mereka telah terbuka..
seorang lagi artis kita telah dibuka hati dengan imej baru ni..
sapa lagi kalau bukan Raja Farah..
sangat manis dia bertudung..
sejak berkahwin, dia telah mula berjinak2 dengan penampilan ini..
sehingga lah ia semakin sebati dengan dirinya..
bukan apa..memakai tudung ni bukan boleh dipaksa2..
kena dengan rela hati dan ikhlas..
jom kita baca apa kata Raja Farah tentang imej terbaru nya..


Saya bertudung sejak dua bulan lalu dan mengakui ia datang daripada hati saya sendiri. Selepas melakukan penghijrahan tersebut saya rasa kelainan yang sangat ketara. Saya lebih menjaga adap pergaulan terutama untuk bersalam dengan lelaki bukan muhrim, begitu juga dari segi tutur percakapan.

Saya sebenarnya sudah lama berhasrat untuk memakai tudung tapi tiada tarikh yang tepat untuk itu, jadi suatu hari selesai penggambaran saya singgah di sebuah butik dan membeli beberapa helai tudung. Ketika pulang suami saya bertanya mengapa saya membeli tudung tersebut, justeru saya terus mengambil keputusan untuk memakainya.

Perkara yang baik sudah tentu keluarga sokong, bila saya katakan mahu bertudung sepenuhnya, mereka sangat gembira dan tidak menolak cadangan ini. Alhamdulillah, ramai dalam industri ini menerima keputusan saya untuk bertudung dan tawaran berlakon masih sama seperti dahulu cuma watak sahaja yang agak terhad berbanding dahulu. Ada juga produksi yang meminta saya untuk membuka tudung tetapi saya tetap dengan pendirian saya. 

Saya masih berharap untuk mendapatkan anak tapi buat masa ini ia tidak terlalu terdesak. Saya masih kesal dengan tuduhan yang mengatakan saya hamil sebelum bernikah sedangkan sehingga sekarang saya masih lagi belum dikurniakan rezeki tersebut. 




p/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'share' atau 'like' di Facebook..hanya klik button kat bawah ni..=) tq.

8 comments:

eszy yamin said...

alhamdulillah...yakin dia bertudung bila pengacara sarapan tv3 tu tejumpa secara x langsung raja farah dkt OU..

eB ezrin said...

cantek :)

::Cik Pija:: said...

cikpija suka sangat artis2 yang dah berhijrah ni. harap2 dorang istiqamah la dgn penghijrahan ni. Amin :D

Kamil.ace said...

still not nice..tang dada nampak jugak..anyway, good start

cik violet said...

syukur ;D

cik najihah said...

slow2 x pe..
:)
cantik

kerja kosong said...

Bertambah cantik dan berseri...

Ceritera Anak Sampah said...

die x pkai pon cun, die pkai laaagi cun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...