Sunday, August 14, 2011

FIDA & MAMAT (Sepah) Bercinta..???

assalamualaikum u ol..




siapa yang tak kenal pelakon Fida Ibrahim dan juga Mamat (sepah)..
dua orang artis ni memang di kenali ramai..
tapi tak ramai yang tau mereka ni berkawan rapat..
tapi betul ke mereka ni bercinta...???
yang tu menjadi tanda tanya sejak ramai yang nampak keakraban mereka berdua ni..
korang nak tau lebih lanjut..
jom baca apa kata Fida tentang perhubungan dia dengan Mamat (Sepah)..





kata2 Fyda tentang gosip ini..

Saya memang menyenangi sikap Mamat yang lebih mementingkan keluarga dalam hidupnya. Saya dan Mamat berkawan rapat hampir enam bulan lalu. Saya suka berkawan dengannya setelah melihat banyak keistimewaan dalam dirinya.

Antara ramai artis lelaki, saya tertarik dengan cara dia menandatangani autograf kepada peminat dengan menggunakan tulisan jawi dan selepas memenangi Maharaja Lawak baru-baru ini, dia terus pulang ke kampung untuk bertemu keluarga berbanding mengutamakan orang lain.

Jadi, kualiti yang ada itu membuatkan saya selesa untuk berkawan dengannya, namun hubungan kami masih baru untuk mengatakan kami bercinta atau tidak. Saya tak nafikan, sejak dari itu kami pernah keluar bersama-sama tetapi ditemani oleh pembantu peribadi masing-masing. Kami juga sering berhubung melalui BlackBerry Messenger (BBM). Saya serius berkawan dengannya cuma tentang jodoh kita belum tahu.






haaa..memang lah..semua tu terpulang pada jodoh kan..
ada jodoh apa salahnya..
tapi apa cerita dengan awek mamat yang dulu tu..huhu..
ala..orang tua2 cakap, berkawan biar beribu..bercinta biar lah setia pada yang satu..=)




padan juga kan..
moga ada lah jodoh antara diaorang ni..
tapi apa cerita dengan awek mamat yang dulu tu, Ada..
dengar cerita memang dah putus tengah jalan..
apa boleh buat..tak ada jodoh...



tinggal kenangan, Mamat dan Ada..


sumber: Mstar


hadiah menarik menanti korang..


p/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'share' atau 'like' di Facebook..hanya klik button kat bawah ni..=) tq.

4 comments:

- zuriey - said...

macam x caya je

gadis kepastian said...

sweet kapel..


http://lalinklife.blogspot.com/2011/08/keputusan.html

H.J said...

apesal fida tak minat kat aku eh?aha

kerja kosong said...

Kita sebenarnya hanya merancang, btul tak?? Tuhan yang tentukan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...