Thursday, January 13, 2011

Nak Beli Hp Baru La . . .



hye u ol..ari ni tetiba plk teringin nak beli Hp br..
ntah ape yg saya mimpi smp nk beli Hp br plk..
maybe sbb baru2 ni duk usha Hp kot..
tibe2 nk tukar hp..lagipun kali terakhir beli Hp tahun 2008..
lme gak kn..dh jemu duk tgk hp ni je..
walupun tak rosak pape pn, msih b'tahan tp tgn ni duk gatal nak beli Hp baru plk..




Ni la Hp sy skrg.. K530i. dh ol skol pn..huhu...


Disebabkan dh bosan dgn Hp lame tu nak la usha2 hp yg baru plk..
Hp skrg mcm2 jenis dh..rambang mata nk pilih mne 1 yg ok dgn jiwa ni..huhu..
agak berminat la dengan Hp Nokia E series n C series..
time tgk Hp ri tu rse nak beli terus je..
tp tak pe sabar dlu..


Kite usha2 mne la yg t'baik n yg penting berpatutan n ikut bajet la..
al-maklum la bajet tuk Hp baru actually tak de dlm senarai bajet 2011 ni.
sje gatal tgn nak gne Hp yg len..ni hah antara hp pilihan hatiku....
cewahhh...kemain lg saye ni kn..




E5-RM650-700




E63-RM600-700



Nokia E72
e72- RM900-1000


C3-RM380-450


BlackBerry Curve 8520
BlackBerry curve 8520 - RM700-750


Wahhh..semua paten akan2 sme je ek..huhuhu..
mmg berminat yg mcm ni kot..antara ni semua kena la pilih 1 je...
tp sumenye best la..rse nak beli sume je..huhuhu..anyway sje cite dgn u ol..
mne tau u ol lbh tau mne yg lbh ok n pnh guna ke Hp2 seperti diatas..=)


p/s: beli pn ikut bajet sbnrnye..huhuhu..biasenye minat yg mahal je..
tp bajet lari..nasib la kn..huhu..
klu ade3 cadangan dr u ol ok gak..
mne tau dh gne or tau ape2 maklumat,leh la share..


~ peace - kechik-molek ~

11 comments:

Sekamar Rindu said...

salam..

hati2 membeli hp tu....pastikan dah betul2 puas hati baru beli..

**follow ur blog..**9

Nour Akmal said...

sekamar rindu: yup..tgh duk pk gak ni..mcm2 choice..hope dpt pilih yg ok.anyway..thanx 4 ur komen..=)

Nuridayu said...

salam...

erm, skrg sy pakai e5..best...tp cume camera x bape cntik, yg len mmg superb, internet laju, boleh wt asment, sound best..lg mcm2 la. tp make sure klu nk beli xkena tipu.usha byk2 dulu.. :)

Nour Akmal said...

nuridayu: e5?ok gak kn hp tu..ade gak usha2..
tak tau plk hp tu kamera nye x bpe ok sbb 5.0 mp kn..tu la..tgh pk lg ni mne yg ok..thnks tuk cdgn tu..

mrs ai said...

salam...
nak beli ajak la org yang taw betul2 pasal fon nie k..so tak kena tipu..

erin_87 said...

amal:nk beli phone ajak akuu...huhu:)

Nour Akmal said...

mrs ai

wa'salam..thanks atas nasihat tu..
mmg ade yg tlg usha kn hp2 ni..ade gak la yg tau..so rse lbh selamat..tggl nk bt pilihan je..

Nour Akmal said...

erin_87

orite babe..tak de pun aku beli dlu..
nnt aku teman ko plk..aku beli hp murah2 je..
bkn mcm ko nye pilihan..yg update sume..

Cik Azizah said...

amal e5 dan e72 tu beli kurang je kan....

Atok Cing said...

jom guna sony xperia..lagi best n murah xD...atok minat...ahaha

Ray ban Malaysia said...

IPhone la tuan rumah=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...