Sunday, January 16, 2011

~ Lelapkan Mata Mu ~

salam u ol...


Malam masih muda lagi rasanya..
tapi disebabkan esok ade kelas, kul9 pula tu, macam kena tidur awal je jawabnya..
tapi tu la kawan2 selalu cakap " tak bujang la kalau tidur awal2 ni"
macam rancangan TV3 tu 'jangan tidur lagi'...


tapi orang tua2 cakap tidur kena cukup dan jangan tidur lewat..
takut nanti muka cepat berkedut atau nampak lebih tua kot..
ala..saya pun tak tau la betul ke tak..
tapi logik jugak kalau ikut sains..

haaaa.....nak awet muda tak???
so....jom kita tidur..jangan nak jadi burung hantu pulak ye...
burung hantu sekarang ni pun dah pandai tidur malam tau..
jangan pulak korang ganti position burung hantu pula...


p/s: tidur kena cukup tau kawan2..takut nanti masa pensyarah mengajar, saya pula duduk buat tahi mata...bahaya tu..huhuhu





3 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tido sekarang!!!!!

menusukhati said...

taulah hobi wak tido..hahaha!Tgk gambar pun dah tau

Nour Akmal said...

menusukhati..

ye ke hobi saya suka tido?
pic mane plk ni..mandai je tau..huhu..=)
dah lewat mlm mmg la kena tido dah...
huhuhu..=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...