Wednesday, January 19, 2011

~ Jom Kutip Duit ~

salam u ol..


Pagi2 lagi saya dah cerita psl duit kan..
tak apa..biar segar sikit mata kita pagi2 ni..huhuhu
lagi2 kalau cerita pasal duit kan..
ye la..sapa yang tak nak duit..
orang gila pun tau duit tu penting..
kadang2 orang sanggup membahayakan nyawa kalau pasal duit ni..
terbukti dalam kes ni:



Duit bertabur kat tengah jalan pun orang sanggup berebut2 kutip..


Berita ni saya dapat dari BH tau..
bukan saya join diaorang sekali..huhuhu..
tak kuasa la saya dengan panas terik..kat tengah2 jalan raya pula tu..
tak pe la..orang cakap rezeki jangan ditolak..
musuh jangan dicari..
betul tak???


p/s: duit syiling kita kalau jatuh, jangan berlagak tak nak kutip..walaupun duit 5sen..sayangilah duit anda..=)



7 comments:

aiman zakri said...

kalau ada time ni msti join gak..sbb sye ni pengumpul duit syiling..hihi

oshin said...

huhu . pagi tadi lagi suda baca kat metro . haha dtg opis baca paper dulu . hahah . neway follow u ;)

Nour Akmal said...

oshin:

tau tak pe..
ape2 berita kene alert dulu..br masuk opis..
leh gosip2..huhu..=)

.::miss_jiey::. said...

huhu,,dorang ni bab duit laju aje kan?

Nour Akmal said...

miss_jiey:

haaa...tau tak pe kan..rezeki depan mata kan..
laju je la..=)

anamizu said...

huishhh duit! sape tanak!! ngee~~


recent post : |maksud tersirat pelekat P|

Nour Akmal said...

anamizu:

huhuhu...=)
btul tu..sape yg tak nak kn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...