Monday, January 24, 2011

~ Kami 4 Sekawan Beli Hp Baru..Jom Lihat ~


salam u ol...

mata belum mengantuk lagi..
so nak la cerita sesuatu kat korang sebelum mata saya ni berlabuh..
tapi kena tidur awal kot sebab esok kelas awal pagi..


tahun 2011 dan pada semester 4 ni memang agak mengejutkan la..
sebab tidak diduga kami 4 sekawan telah membeli Hp baru dalam minggu yang sama..


tak dirancang pun..nak kata rezeki lebih tu tak tau la..
mungkin tangan dah gatal nak beli Hp baru kot..
ape2 pun saya memang dah berniat awal nak tukar Hp baru..
ada saya cerita pada entry yang lalu, kalau rajin klik la sini


so korang nak tau tak Hp yang menjadi pilihan hati saya...??
nak bagi suspen sikit la..huhu
Hp yang saya beli ni memang ok..berpuas hati gak la..
yang penting dapat hp baru..huhuhu..

ni la antara Hp K.A.M.I



iPhone 4
haa...ni la dia..
tapi bukan Hp saya tau..tapi Hp kawan..
dia dapat Hp ni beberapa hari selepas saya beli Hp..
memang superb la Hp ni..
waaaaa......(nangis sambil hentak kaki..) nak jugak!!!
nak Hp ni...
ada sapa2 nak belikan untuk saya tak???



Nokia X6..
baru je beli petang tadi..
bukan milik saya..tapi kawan saya jugak..
bila la Hp saya nak dipamerkan ni..???huhu
saya yang teman kawan saya beli..
cadang kat dia Hp ni..terus dia beli..
dia yang pada mulanya nak beli Sony Ericsson Vivas..
tapi tak jadi..Nokia X6 telah jadi milik dia..



Nokia C3..
haaaa....Hp saya ke??
untuk pengetahuan korang ni pun bukan Hp baru saya..
tapi Hp kawan saya jugak..baru beli petang tadi..
hari ni je..2orang kawan saya beli Hp..
saya tolong teman dan carikan yang terbaik untuk kawan2 saya ni..
pemilik Hp ni tak sangka pun yang dia akan beli Hp..last minit terus cakap nak beli..
dahsyat kan...???
anyway Hp ni memang ok..

sekarang ni dah tak de la suspen..sebab yang last ni dah tentu2 la hp saya kan..huhu
haaa....kat bwh ni la hp saya..biase2 je..tapi saya sangat suka..
akhirnya dapat jugak beli Hp baru..
walaupun tak la secanggih Hp yang paling atas tu...(iPhone 4)
tapi tetap bersyukur dengan apa yang ada ni..




Nokia E5..
ok tak??


p/s: jangan jeles tengok kami..huhu..K.A.M.I bukan nak tunjuk..cuma saja nak cerita..mana tahu ada yang tengah fikir2 nak beli Hp dalam masa terdekat ni kan..leh la join K.A.M.I ....huhuhu..




3 comments:

mrs ai said...

alhamdulillah dah beli fon yer..
cantik lak. tue..
pinjam boleh..

Nour Akmal said...

huhuhu..=)
asyik termimpi2 je..
nak tak nak kene beli jugak la..huhu..=p

miss.Addin said...

wahh sy suka E5 ! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...