Thursday, January 27, 2011

~ Saya Suka..Tapi Belum Tentu Orang Lain Suka..~

salam u ol...


Apa yang saya suka tapi belum tentu orang lain suka ni..???
lain macam je..macam pelik je saya ni kan..
ye la mungkin ramai yang tak suka apa yang saya suka ni..
lain dari yang lain ke??huhuhu..


ni la yang saya suka...=)



JERING...
korang tau kan..ni la antara ulam yang saya makan..
memang sedap..



dapat jering muda memang best la..
rindu nak makan jering ni..huhu..
balik kg suruh ayah petik banyak2..



yang ni pun saya suka juga..
PETAI....



sedapnya...sambal udang petai..
balik kg nanti nak suruh mak masak la..
yang special...=)


saya suka makan petai dan juga jering..huhuhu...=)
sapa yang ada citarasa yang sama dengan saya angkat tangan!!!
mungkin hanya segelintir je yang macam saya..


apa2 pun jering dan petai ni ada kebaikannya..
elok untuk kesihatan sebenarnya..
cuma yang orang tak suka bila makan mulut berbau..
tapi bukan lama pun, sekejap je..
ni la antara ulam yang saya makan..
korang pula???


6 comments:

misshoho said...

hye..misshoho da dtg sni..;)

Nour Akmal said...

t,kasih sebab sudi singgah n tggl kan komen kat cni...=)

fittiariri said...

wah baguslah awk nih tak malu nak mengaku tak cam sstgh org malu jew nak ngaku mkn petai ngan jering...saya suka cara kamu:-)

d_LA said...

unik2..dla siyes x pnh terai..kalau smbl petai tu, udang abes..petai mmg letak tepi..hehe

Nour Akmal said...

fittiariri:

huhu..sebab dah rindu nak makan ulam saya ni...
balik kg baru dapat..
ikut musim pulak tu..
suka ulam ni yang muda2 je..cerewet kan..huhu...

Nour Akmal said...

d_LA:

ha..unik ke?biasa je..tapi memang ramai yang tak suka..family saya pun ada yang tak suka..
bau nye kuat sangat...huhu..tapi sedap!=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...