Sunday, January 16, 2011

Saya BerSUKAN ???

salam u ol..

Tajuk ni macam surprise je kan?huhu..
saya bersukan?macam pelik je..tapi kenapa pula nak pelik?
setakat bersukan je kan..?
ni la dia persoalannya..dahi korang pun mesti berkerut kan??huhu
bukan ape..saya sendiri pun tak caya yang saya ni bersukan tadi..


selalunya saya ni la yang pemalas nak turun pergi bersukan tak kisah la ape jenis sukan pun..
tapi tadi kawan bilik ni tanya " amal, jom main badminton?"
dengan pantas saya jawab "okey, kul5.30ptg"..
dia pun tak caya..sebab dia dah tau saya ni macam mana..
paling liat nak turun tuk bersukan..


tapi tadi memang best la main badminton..walaupun berdua..
bukan tak nak ramai2..takut nanti asyik gelak je..bukan nya main badminton..
tak dapat sambut bulu tangkis pun gelak..kejar bola pun gelak..
apa2 pun nanti duk gelak je..sampai 1 blok nanti dengar..


apa2 pun best..esok2 nak lagi la..dulu jual mahal sangat..huhu


p/s: rajin2 la bersukan ye..mana tau boleh turun berat badan ke (niat saya sebenar ni)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...