Wednesday, November 23, 2011

Adibah Noor Tak Mahu Kahwin

assalamualaikum u ol..




sapa yang tak kenal pemilik suara lantang ni..
KIC minat dengan nyanyian Adibah Noor ni..
Adibah Noor ni popular dengan lagu 'Terlalu Istimewa'..
tapi baru2 ni Adibah buat kenyataan yang dia nekad tak mahu kahwin..
apa dah jadi ni?
kenapa sampai macam tu..
jom kita baca luahan hati penyanyi ini..


"Bayangkan, lima kali saya putus cinta dan semua tak mahu berkahwin dengan saya. Dan sejujurnya, saya serik dan tak mahu kahwin. Dengan usia sebegini, lebih baik saya jaga diri sendiri serta keluarga dan fokus pada kerjaya seni. Alhamdulillah, keluarga tidak pernah mendesak, malah mereka faham dengan apa yang saya inginkan.



Saya mempunyai sekumpulan rakan perempuan yan masih lagi bujang dan kami telah berjanji untuk menjaga antara satu sama lain. Selain keluarga, mereka inilah yang sentiasa bersama saya ketika susah dan senang. Bagaimanapun, saya tidak menolak sekiranya takdir telah menentukan jodoh saya. 


sejak berstatus solo, saya mula membela kucing dan kini mempunyai hampir 20 ekor, malah binatang peliharaan kesayangan itulah yang menjadi penghibur di rumah. Bukan sekadar kucing, saya juga merasakan hidupnya cukup sempurna walaupun tanpa lelaki bernama suami di sisi kerana mempunyai teman-teman rapat yang sentiasa bersamanya ketika susah dan senang."




apa2 pun kita doakan moga Adibah Noor 
sentiasa gembira dengan hidupnya..
mungkin dia lebih selesa hidup begini..


sumber: Mstar


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ

4 comments:

Unknown said...

dia punya cara hidupnya dan dia ok jika dia ada jodoh.sama2 kita tunggu

Tasya Nordin said...
This comment has been removed by the author.
C i k P i p i T e m b a m said...

itu bermakna dia tidak mencari cinta... hehe.. dia redha jela tu...

Halimatun Sa'adiah said...

moga tuhan kirimkn beliau suami yg padan dgn nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...