Wednesday, November 16, 2011

Zarina Anjoulie Beraksi Seksi Kerana Terima Bayaran Lumayan

assalamualaikum u ol..



3 gambar seksi Zarina Anjoulie di dalam majalah FHM



baru2 ini industri hiburan dikejutkan dengan gambar separuh bogel 
pelakon Zarina Anjoulie di sebuah majalah dari negara seberang..
aksi berani dari pelakon 'Anak Pontianak' ini menerima kritikan dari pelbagai pihak..
habis Zarina Anjoulie kena hentam dek kerana gambar seksi nya tu..
bagi KIC gambar2 pelakon tu di majalah FHM tu memang seksi dan mendedahkan tubuhnya..
tapi mungkin pelakon ni ada sebab tersendiri kenapa dia begitu berani melakukan aksi2 terlampau ni..
dah macam artis Hollywwod dah KIC tengok..terdedah sana sini..


"Terlebih dahulu saya berasa bersyukur kerana masih mampu mencari rezeki di dalam bidang ini. Walaupun banyak terima penghinaan, ada pihak produksi yang masih percaya bakat yang ada pada saya. Betul kata ibu, doa orang yang teraniaya akan dimakbulkan tuhan. 

Saya akui, dahulu saya pernah melakukan kesilapan dan kerana kesilapan lalu, saya dihukum sehingga ke hari ini dan apa sahaja yang saya lakukan akan mendapat kutukan dan hinaan. Kini, saya lebih selesa menjadi diri saya sendiri dan tak perlu berpura-pura lagi. Saya perlu mencari duit untuk menanggung perbelanjaan hidup saya dan tawaran daripada majalah itu adalah satu cara untuk saya membuat duit.


Sebenarnya pihak majalah FHM Indonesia pernah menawarkan saya untuk melakukan pengambaran foto sebelum ini sebanyak dua kali. Tetapi saya menolak kerana pakaian yang ditawarkan terlalu seksi iaitu lebih kurang berbikini.


Tapi kali ini, saya menerima pelawaan mereka untuk bekerjasama dengan majalah FHM dari Indonesia selepas mendapati pakaian yang diberikan lebih tertutup, walaupun saya sedar akan ada blogger yang akan mengutuknya. Saya tidak peduli apa orang nak kata tentang diri saya. Ini kerana sejak menjadi artis apa jua tindakan yang saya lakukan semuanya akan diperkatakan oleh masyarakat.


Jadi saya tidak mahu komen lebih lanjut. Cuma apa yang boleh saya katakan sekarang, saya telah bersetuju melakukan pengambaran foto itu kerana memang itu adalah pilihan saya sendiri. Kalau masyarakat masih mahu bercakap buruk tentang diri saya, itu terpulang kepada mereka kerana yang menanggung dosanya adalah saya.


saya mendapat bayaran sebanyak 3400 USD untuk majalah itu. lagipun bidang fotografi memang minat saya. bukan lah menjual badan, tetapi membuat kerja yang di bayar". 



wahhh..lumayan juga ye kalau bergambar seksi untuk majalah ni..
patut lah pelakon ni selamba je ambil gambar seksi macam tu..
mungkin bagi dia berbaloi kot..


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ

11 comments:

Eika Arysha said...

cakap mcm orang xdew agama jew...sanggup berpakaian seksi semata mata kerana duit...x kira haram or halal janji lumayan..nie lah artis kita skrg....

ima althafunnisa' said...

bayaran banyak.. abeslah semua artis berebut nak bergambar seksi untuk majalah tu nanti.

majalah Mangga pown lebih kurang sama dedah badan artis2. aduhai.. dunia.. dunia.

ima althafunnisa' said...

bayaran banyak.. abeslah semua artis berebut nak bergambar seksi untuk majalah tu nanti.

majalah Mangga pown lebih kurang sama dedah badan artis2. aduhai.. dunia.. dunia.

Anonymous said...

"Kalau masyarakat masih mahu bercakap buruk tentang diri saya, itu terpulang kepada mereka kerana yang menanggung dosanya adalah saya."

klu setiap dosa tu dibalas dengan ganjaran xpela jgk..balasan tu,balasan...letak tgn kt api,klu xrasa sakit blh la wt dosa byk2...

saveqmm said...

ingat dia kaan femes la ni kalau seksi..buduh adalah...

ya femes sementara..pastu lingkup la ko..bukan di dunia sahaja..akhirat juga..

Anonymous said...

mmg la benar doa org yg teraniaya tu akan termakbul...selama ni sapa lak yg menganiaya dia klu bkn diri dia sendiri..murah benar harga dirinya sy yg tgk pun rsa malu tp kenapa yg empunya diri tk rasa apa2 ye..

Syazmil Bin Saruddin said...

bayaran dosa tu lebih banyak daripada bayaran lumayan yang beliau dapat kat dunia ni. bawak bertaubatlah; -.-

Cik Rose Cute said...

Cari publisiti murahan hihihi

Ratna Syazana said...

para bloggers sekalian, apa status duit yang dia terima tu eh? adakah halal atau haram

pena rozie said...

Baik bogel terus... Sengal la die ni

Anonymous said...

cakap entah ape2.. kalau Tuhan nak turunkan bala tu dia x turunkan kat ko sorang. aku pun x faham asal artis2 ni bajet dorang tu mulia sangat erk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...