Tuesday, November 8, 2011

Anzalna Dah Ada Kekasih...???

assalamualaikum u ol..




tak ramai artis yang mahu mengaku telah berpunya..
masing2 mengelak walaupun ada bukti2 yang sahih..
ada je alasan yang artis tu akan bagi kalau timbul hal2 yang berkaitan dengan peribadi..
tapi lain pula dengan pelakon baru yang semakin meningkat naik ni..
sapa lagi kalau bukan Anzalna Nasir, 23 tahun. 
mugkin ramai yang tidak mengenali Anzalna..
dia adalah pelakon wanita utama dalam filem Sepah The movie..
jom kita baca apa kata Anzalna tentang hubungan cintanya..


Saya tidak kisah jika orang tahu saya sudah berpunya atau sedang menjalin hubungan cinta. Lebih baik berterus-terang daripada berdolak-dalik kerana lambat-laun orang akan tahu juga cerita yang sebenar. Tiada apa yang rugi pun jika saya bercakap benar selagi ia tidak menjejaskan kerjaya seni saya. 


Kalau diikutkan sudah lama saya kenal dengan dia (kekasih). Sejak kami berusia 17 tahun lagi kami sudah mengenali antara satu sama lain tetapi hanya kebelakangan ini saja kami bersedia untuk menjalin hubungan yang lebih serius. 


Anzalna bersama Kekasihnya, Hanif..


P/s: kalau korang suka dengan entri ni boleh lah 'SHARE' atau 'LIKE' di facebook..hanya klik button kat bawah ni..TQ


3 comments:

NadiRah said...

anzalna ni dulu 1 sekolah ngan nad..
huhuhu

Unknown said...

serious Nad?

Unknown said...

hmm x tgk flm sepah the movie tu, so xkena sp dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...