Tuesday, June 21, 2011

Bakal menantu Perdana Menteri Malaysia

assalamualaikum u ol..


entri hari ni cuma nak tunjuk bakal menantu Perdana Menteri kita, 
Datuk Seri Najib Razak..
anak Datuk Najib, Nooryana Najwa dah pun bertunang pada 17 jun..
dengan jejaka pilihannya, Daniyar Nazarbayev..
mungkin ramai yang tak tahu wajah bakal menantu PM kita ni..
so KIC nak tunjuk, ini lah dia bakal menantu PM kita...=)




bagai pinang di belah dua..
sepadan..
moga kekal ke akhir hayat..


21 comments:

cik fara said...

senyuman same je hihi

Jiji-Fify said...

mak oiiii nama bakal menantu dia!!! :P

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

dyra said...

senyumm :)

kakchik@ella said...

KC dah tgk pertunangan diaorg kat tv aritu .. hihi.

risa said...

anak PM tak comel macam KIC lah
hehehe

ain revival said...

huhu..da nak kawen dah..pasni mesti ad mjlis grand2 punyer~

Ayu Hashim said...

assalam.. payah nama nak sebut tu.. bangsa apa ya??

slumberdek said...

cantik dan kacak sama padan

YAYA AZURA said...

si jejaka tu aneh betul namanya..hihi..orang kita ke KIC ?

Nour Akmal said...

cik fara:

tu lh kn..sme je..

Nour Akmal said...

jiji-fify:

keturunn khazastan rsenye..huhu

Nour Akmal said...

dyra:

snym..x prlu kata apa2..huhu

Nour Akmal said...

kakchik:

xdpt tgk kt tv lh..kc dpt tgk ok lh..=)

Nour Akmal said...

risa:

ishhh..kak risa ni..mne ade..dia lg comel..huhu

Nour Akmal said...

ain:

msti lh..anak pm kite plk kn..msti grand nye..

Nour Akmal said...

ayu hashim:

tak silap bangsa kazastan lh..
Keturunan presiden sne rsenye..
Tp kic xpsti lh..

Nour Akmal said...

slumberdek:

setuju jgk..

Nour Akmal said...

yaya azura:

xsilap kic mmg bkn org kita pn..
Keturunn kazastan kot..

Farah Shamsudin said...

Semoga mereka kekal sehingga hujung nyawa..

Cik Jannah said...

hmm.. semoga ALLAH rahati merka..:P

Hans said...

orang mana ekk bakal menantu pm nih
nama dia aneh lak

Wanita Sensitif Kan? Setuju Tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...