Saturday, June 18, 2011

Gambar percutian Salih Yaacob bersama keempat2 isterinya..

assalamualaikum u ol..

saja je KIC upload gambar2 percutian SY ni dengan family besar dia ni..
nampak macam best je..
yela kan..ramai2 bercuti bersama..memang meriah lah gamaknya..
yang belum tengok lagi tu jom lah tengok..
saja nak bagi korang cuci2 mata..huhu..
percutian mereka ni selepas beberapa hari 
dia melangsungkan perkahwinan dengan isteri ke empatnya..
kira bulan madu serentak lah ni ye...huhuhu...=p
jom kita layan gambar2 diaorang ni..


Gambar Salih Yaacob & 4 Isteri Bercuti Di Beijing


Gambar Salih Yaacob & 4 Isteri Bercuti Di Beijing


Gambar Salih Yaacob & 4 Isteri Bercuti Di Beijing


Gambar Salih Yaacob & 4 Isteri Bercuti Di Beijing


Gambar Salih Yaacob & 4 Isteri Bercuti Di Beijing


Gambar Salih Yaacob & 4 Isteri Bercuti Di Beijing


Gambar Salih Yaacob & 4 Isteri Bercuti Di Beijing


ni lah dia gambar2 percutian besar SY dengan family nya yang cukup besar..huhu..
percutian ke Beijing tu..=)
dengar cerita menelan belanja hingga RM50,000..
waaaahh..belanja besar tu..
apa2 pun duit tak penting sangat..
yang penting semuanya gembira..
lega hati SY tengok semua family nya tersenyum riang..=)


p/s: komen2..jgn tak komen ye..huhuhu...=p

12 comments:

Rozuan Ismail said...

wah!keluarga bahagia tuh.huhu

-[miracle]- said...

woahaa untung lahh :D
bahagia je semua. ehee :)

Lelord said...

bestkan..bnyk gak belanja ni

.m y z. said...

fuhyoo. memang tabik ah dgn SY sebab berjaya jaga 4 isteri :)

Wani said...

happening gila doranggg ! huhu

Rahmad said...

mesra saleh yaccob bersama isteri2nya..
terbaik..

Fyqa said...

wahhh untgnya SY !

;)

Anonymous said...

http://wanwidget.com
yelah yelah saya komen la nih, heheh.
memang jeles la tgk SY, hehe

||aLeaSaRa|| said...

wah slm perkenalan ye.dekat jelah ni banting-kota warisan he3.tahniah ye terpilih blog pilihan #4 dari Ben Ashaari.Kite pulak #2 jom singgah;

http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/06/bro-ben-ashaari-apo-nak-dikato.html

suha said...

Alhamdulillah..aman (^_^)

♥ Elin ♥ said...

kecik cinonet mcm tuan punya blog ya.salam perkenalan dr sy ;)

ain revival said...

bahagia beliau bsama madu2nya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...