Saturday, June 4, 2011

Persembahan Maharaja Lawak MINGGU 10 (VIDEO)

assalamualaikum u ol..

bangun pagi je mak pelik..
" kenapa tak siap pergi kerja lagi ni..? hari sabtu kan Along kerja.. " tanya mak KIC..
dengan muka cuak..KIC jawab balik..
" ala, kenapa mak tak bagi tau hari ni hari Sabtu. ingat hari ahad.. "
berharap mak KIC akan cuak juga lah..
wahhh..memang menjadi lah..pagi2 nak buat mak cuak..
" laa.. hari pun boleh lupa ke? " tanya mak KIC lagi..
dengan muka tak bersalah KIC jawab..
" mak tu yang lupa..hari ni kan besday Yang Di Peruan Agong. mana boleh kerja time ni..wajib cuti.. "
huhuhu....=p
saja nak buat mak mengelabah sebab mak memang dah kejut KIC awal2 pagi lagi..
tapi KIC saja malas bangun awal2 sangat..buat2 tak sedar lah kononnya..=p

ok lah..terlebih bebel lah pula KIC ni..huhu..
sebenarnya KIC nak upload video2 Maharaja Lawak..
macam yang KIC dah janjikan malam tadi lah..
so korang layan lah video2 ni ye..
memang enjoy lah..
ni lah masanya kia nak bergelak ketawa dan tinggalkan segala masalah..
huhuhu...=p



terbaikkkkk...



menghiburkan....


ok what...huhuhu...=p


penceritaan yang ada lawaknya..


biasa2 sahaja..=)


haaaa...amacam...? ok tak persembahan mereka minggu ni..?

2 comments:

zacky ~786~ said...

cool suka sepah ~

miss.Addin said...

huhu tak dapat nak tengok :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...