Saturday, June 25, 2011

Hebat sangat ke Maharaja Lawak SEPAH..???

assalamualaikum u ol...




malam tadi KIC bergelak ketawa menyaksikan Maharaja Lawak akhir..
memang best lah..
tak rugi tengok..
pemenang nya pun KIC suka..
sapa lagi kalau bukan kumpulan SEPAH...
kalau korang tanya KIC lah..hebat sangat ke persembahan juara ML ni?
KIC akan jawab..memang layak menang..
persembahan SEPAH memang terbaik lah..
yang penting penonton terhibur..
kalau korang tak percaya..korang analisis lah persembahan SEPAH ni..
gerenti ok nya..dua2 persembahan konsisten..hebat...pecah perut KIC tengok..
jom layannnnnnnnn...






ini lah dia bujang lapok moden..
korang terhibur tak dengan persembahan SEPAH ni?
korang nilaikan lah sendiri ye..huhuhu

info Maharaja Lawak :

Juara ML - menerima RM350,000 (SEPAH)
Naib Juara - menerima RM250,000 (JOZAN)
Tempat Ketiga - menerima RM150,000 (NABIL)
Tempat Keempat - menerima RM50,000 (JAMBU)

Nabil menang duit...huhu..dia sorang je bolot RM150,000
tak rugi pun dapat tempat ketiga..huhuhu..
cuma rugi relaran MAHARAJA LAWAK pertama je lah...=p


5 comments:

azam said...

boleh la.....xdelah hebat sgt.....
tgkla nanti sampai ke mana

Firdnurjue said...

Sepah memang besh n tiap mgu konsisten..:-)

yg pntgnyer bang bil sye kaye..muahahahaha

Jasmin Ibrahim said...

yes...mmg best pun....tp jozan ja kurg best...sebab tu no2 jer kn....huhu...

ghab van hal said...

sepah!...:)

Hans said...

yups
Sepah memang terbaik dan konsisten
:-)

Kumpulan Sepah Juara Maharaja Lawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...