Friday, June 17, 2011

Datuk Siti NurHaliza antara artis yang menyertai ASKAR WATANIAH

assalamualaikum u ol..

seperti yang di gembar gemburkan sebelum ni..
memang benar lah ada dikalangan artis yang menyertai askar wataniah ni..
wahhh..dahsyat kan..




 selain Datuk Siti, tujuh lagi selebriti lain seperti pelakon Shaheizy Sam, Intan Ladyana 
dan Kapt. (B) Mohd Nor Bon, 
penerbit filem, David Teo, 
penyanyi Ana Raffali dan Aizat Amdan dan juga 
pengacara rancangan Inspirasi  Ramadhan di RTM, Nurul Hidayah..

mereka ni semua akan menjalani latihan ketenteraan selama 39 jam..
bagus lah artis2 ni ye..
macam ni lah boleh jadi idola kepada belia negara kita ni kan..
melibatkan diri dengan perkara2 yang berfaedah..
moga ini akan menjadi ikutan kepada remaja2 masa kini..





10 comments:

dilazfamily said...

ok lah tu.berbaktilah pada negara dan jagalah negara dgn aman

mohd.adib.sharir said...

itam berkilat la mane2 model dlm pic 2 lpas ni :)

blackroses said...

dik..kalau ko tengok dlaam paper lawak giler...si intan ladyana tu pakai baju askar tapi kasut tumit tinggi..terkekekeh2 kitaroang gelak tadi

Rozuan Ismail said...

hah,kasut tumit tinggi?cam x sesuai je.huhu

anismelon said...

baik sungguh dorg na berbakti untuk negare..tp kalo betumit tumit tinggi bagai na kerkawat cm no toh..ngeee

cik najihah said...

sekali sekale tengok comel jugak artis2 ni hihi

Ira Nazmir said...

aik...ct xpaki tudung pulak dh?ni blakon erk? ='>

Hans said...

hahaha
sokong blackroses
gelak2 tgok intan ladyana
pelik2 betul

Maharaja Lawak Minggu 12

`*•♥•r i n a (◕‿◕✿) e u r i n a..❤.•*´¨ said...

aizat menyalahi peraturan beruniform.. biarpun cm askar tp xblh pkai suka aty jak uniform tu la..
sy xsuka part tu.. ini xtgk full lg..
aq rasa malu tgk~~ terkilan :(

logorithm said...

Cukup ker latihan selama 39 jam jer?

Entri terbaru:  Gambar Dulu-Dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...