Tuesday, June 21, 2011

KL GANGSTER kutip RM10.3 juta..

assalamualaikum u ol..




wahhhh..banyak tu..
hasil kutipan filem KL Gangster ni..
memang tak hairan lah sebab KIC dengar filem ni memang best..
cuma KIC je yang belum ada kesempatan nak tengok..huhu..
tinggal seminggu je lagi tayangan..

baki tayangan ada lagi..
tapi filem ni dah mengutip sebanyak RM10.3 juta tu..
memang kutipan tertinggi lah..
box office kat Malaysia..
dapat kalahkan filem Hollywood tu..
mesti tersenyum lebar lah pengarah muda, Syamsul Yusuf ni..
filem dia mencapai kutipan tertinggi setakat ni..
ada lagi seminggu syarat wajib tayang..
mungkin filem ni dapat capai kutipan RM11 juta kot...
boleh jadi juga kan..


4 comments:

Hans said...

bukan dah 11 juta lebih ker skrg?

Wanita Sensitif Kan? Setuju Tak?

blackroses said...

memang hebat

Rozuan Ismail said...

serius hebat.filem macam nilah yg kita mahukan

eB ezrin said...

dahsyat kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...