Monday, June 20, 2011

Bila nak DI CARI, bila tak nak DI BUANG..

assalamualaikum u ol..


KIC baru balik kerja..
sekarang ni fikiran selalu terganggu lah..
kenapa ye..
ingat time belajar je tension..
time cuti pun sama gak..
ada je yang buat KIC pening kepala..

ok lah berbalik pada tajuk entri ni..
KIC rasa tak puas hati lah kalau benda macam ni jadi..
geram je..
ye lah kan..masa dia nak kita dia cari..
tapi bila tak nak senang2 je nak buang..
aduhhh..KIC cerita ni sebab benda ni berlaku dalam realiti kehidupan kita..
bukan KIC reka2 je..
tu lah namanya habis madu sepah di buang..
bila suka atau bosan2 mula lah cari..
tapi bila dah jemu atau rasa dah tak guna tu buang je macam tu..
patut ke macam tu???


memang betul lah orang cakap..kebahagiaan tu di cipta bukan di cari..
ni cuma luahan dari hati KIC je..
tak ada kaitan dengan sesapa pun..=)



7 comments:

Cik Farah said...

btul tu kechik..ramai sgt dah yg xreti menghargai benda yg ada depan mata. bila dah terlepas, baru laa nak menyesal..

cik najihah said...

yup..CN penah macam tu..menyesal tak sudah..tapi nak buat mcm mane kena terima lah

anismelon said...

betul toh kic..anis pon pernah kene..and sekarang pon still kene..bile boring cari..hilang boring..tunggu la dua tiga bulan lg bru cari balik..mcm ape je..

Hans said...

yups
selalu macam tu la
bila xada depan mata baru kita sedar semuanya
:-)

Juvana Episod 9

blackroses said...

yerlah dik..benda ni memang seniasa berlaku dalam hidup

Si kOtAk HaTi said...

nice entry kic...(^_^)

Farah Shamsudin said...

lumrah kehidupan.. tak menghargai bila depan mata.. tapi bila dah xd.. baru lah nak cari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...