Tuesday, June 14, 2011

Korang tak kan SANGGUP nak makan KEK ni..

assalamualaikum u ol..

kek apa yang bila tengok tu korang takkan sanggup nak makan..
selalu kita ni pantang bila nampak kek kan..
mesti terliur nye..
tapi kali ni KIC nak tunjuk gambar2 kek yang memang korang tak sanngup nak tengok..
apatah lagi nak makan..huhu...=p
jom kita tengok satu persatu dan amati lah sebaiknya ye..huhu...


kek pancung kepala

kek anganku musnah

kek tengkorak comel

kek otak2

kek jantungmu di tanganku

kek mata hatiku

kek pancaindera

kek waris tangan hantu


apa yang korang rasa?
menyelerakan tak..?
huhuhu...
kembang anak tekak KIC tengok kek2 ni..huhu..


kredit gambar: GOOGLE


14 comments:

kotak bulat said...

nak muntah plak tgk.. sape yg tempah kek mcm ni...errr

Jahidih Saili said...

uwekk..xtahan tengok kek tu..rasa nk muntah..

mary ann ;) said...

eeeeeeeeeeeeeeee....

nak tengok pon tak lalu..apatah lagi nak makan..hohoho

blackroses said...

ohhhh..tidakk..dik..seribu kali pikir nak makan..silap2 nampak ni lari dulu..wakakakkaa

dhilla nazli said...

hopefully dhilla ta jumpe kek tuh.. mao dhilla hancurkan nti.. ahahha

Amalina said...

Eii, tak sanggup nak makan!

Hanis Zakirah said...

cuba lah try,maybe sdp kot :P

Rozuan Ismail said...

tak nak lah.buat muntah free je

LUTFI SYAFIQ said...

wau! excellent! the arts of making cakes! suka!

dilazfamily said...

geli tgk. sanggup tak makanlah kalo macam nie rupa kek tu

αкмα нαℓεε∂α said...

omakkk kalau macam nie,tengok cake pun tak lalu.apatah lagy nak menelan nye.wakakak

risa said...

belum2 dah rasa nak muntah dah neh..mak aihhhh

nadia ar-rumaisha said...

geli sey.....camner nak makan...huhuhuhu awal2 dah larik campak kek camtuh

cik azeya said...

kompem ke ni kek? kompius aku. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...