Saturday, June 18, 2011

Pasangan Pengantin suka pilih tarikh cantik..

assalamualaikum u ol..


KIC curi2 masa nak update blog ni..
apa boleh buat kan..
tak macam dulu..boleh je update blog..
sekarang ni dah jarang..
tapi KIC akan pastikan yang blog KIC ni tak bersarang..
dan sentiasa memberikan info yang berguna kepada pembaca blog KIC ni..

ok lah..berbalik pada tajuk entri KIC petang ni..
KIC rasa ramai yang setuju kan..
sebab memang pengantin sekarang ni suka pilih tarikh yang cantik2 
untuk hari bahagia mereka ni..
macam tahun lepas..
10.10.10 memang ramai yang ambil tarikh ni untuk buat apa2 pun majlis..
contohnya macam majlis tunang, kahwin, 
malah majlis berkhatan pun mereka suka dengan tarih tu..
secara kebetulan tarikh tu kena dengan hari minggu..
memang cantik lah..
tarikh 08.09.10 juga pun tarikh yang cantik juga kan..
tapi jatuh pada hari rabu..

untuk tahun ni pasangan raja sehari sangat2 berminat dengan tarikh 
9.10.2011, 11.11.2011 dan 20.11.2011.
cantik kan semua tarikh2 tu..
tak caya korang tengok lah nanti..
ramai je yang akan ambil tarikh tu untuk melangsungkan majlis perkahwinan mereka..
tapi kenapa ye ramai yang pilih tarikh yang cantik2 ni..
ada apa dengan tarikh tu ye..
cuma nombor je kan..
apa2 pun tu terpulang pada individu tu sendiri..
mungkin tarikh itu akan membawa lebih makna dalam hidup diaorang..
tarikh yang cantik kan mudah nak diingat..
senang lah nak sambut ulang tahun nanti..huhu...=p


p/s: 11.11.2011 dah ada 2 jemputan kahwin menanti..sepupu KIC dan juga kawan KIC..haaa..memang terbukti kan..huhu...

6 comments:

risa said...

sayammm...tarikh cantik senang nak ingat kan kan kan...akk saja amik tarikh anak keempat tu 010110
cantikkan?? Nasib baik nak kuar kalo idak habislah ekekek

Miss Y and Her World said...

suka tarikh 20.11.2011 tu. unik ;)

Traffik Meningkat Gara-gara Earning Nuffnang?

Rozuan Ismail said...

20/11/2011.my birthday =)

Reen Azreen said...

sume tu sebagai kenangan manis dlm idop...

Bella One ♥ said...

hehe. betol2. tarikh cantik senang ingat. macam besday bella 120292. hee..... (nak nyibok gak)

Janatul Ashikin said...

huwaaaaa lamenye xjenjalan kt cini...hurm ~~ betul2...kwn atul pun nak kawen trikh 20.11.2011. tapi xjdik..amik trkh biase..kui2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...