Thursday, June 16, 2011

Sharifah Sofea dan anaknya yang comel (gambar)

assalamualaikum u ol..


kali ni entry KIC pendek je..
sebab nak tunjuk kat korang anak pelakon Sharifah  Sofea yang comel sangat tu..
geram KIC tengok..=)








ni la antara gambar terbaru Sharifah Sofea dengan anak nya, 
Ariana, 2 bulan..
comel kan..?
tengok lah sapa ibu dan ayah dia..hensom dan cantik tu..
huhu...

 kredit gambar : Google..

15 comments:

blackroses said...

sure ke tahun..ke 2 bulan tu

Nour Akmal said...

blackroses:

huhu..silap taip kak..
2 bulan sbnrnye..huhuhu..=p

KuNanGKuNanG said...

Comel..suke3..:)

Ira Nazmir said...

hye i'm new comer in bloggng world...nice blog n entry..keep it up !! anyway gud job published pic sharifah sofea n ank dia..dh lme dh mncarik..kiut ank dia..

Cik Elyn said...

chumil!.
gram pulak haku tgk :D

Miss Y and Her World said...

wah comel !!

biasalah dari baka yang comel-comel.


Eii Bulu Ketiak Dia Panjang-panjang

saiazuan said...

da kawin rupanya..huhuh

Rozuan Ismail said...

comel kot anak dia

Cik Ecah said...

anak kacuk...cantik..
kata org kalau kawen kacuk ni anak pun cerdik! hihi ;p

Eazy Izzuddin said...

aaaa...
comelnya..
mama dia x comel dah hehe
xD

♥yaya budak suka embun♥ said...

comeynye anak dia...

eB ezrin said...

of coz la kan? ;p

risa said...

hai dear...sori lama tak visit ya
hope KIC sihat2 je tau
memang comel itu baby..mak dia dah le cantik banget kan kan ..
cuma agak2 gumuks lah..hehehe

Ihsan Arifin said...

memang cumilllllllllllllllll :)

apik pehe said...

hehe..comel2..suke budak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...