Thursday, June 2, 2011

LELAKI ni tengah cari PASANGAN..tak lawa tak apa,janji BAIK HATI..

assalamualaikum u ol..

entri kali ni malas nak cakap banyak..huhu..
letak gambar ni..nak minta bantuan korang..huhu..=p
kalau2 boleh tolong tu, call lah nombor brader dia ye..
kesian dia..siap tampal-menampal lagi..huhuhu..
terdesak kot...=p




tak salah kan saling bantu membantu antara kita..huhu..=p

11 comments:

saiazuan said...

dia saje2 tampal ke memang betul?

Arenyss said...

hahaha,terbaek r...ni mesti parents desak dia kawen cepat :p

miss.Addin said...

HIHI

besar pulak tu , :)

ala, takda kenal janda la .

Rozuan Ismail said...

ala,janganlah sampai macam tu sekali,nampak sangat terdesak.

Bella Bell said...

aik?? janda je ke dia nak.. anak dara dia tak nk ke?? heheh!!~

sempoi ayat.. tak lawa tak pe.. janji baik hati.. huhuu!!~

Bella Bell said...

aik?? janda je ke dia nak.. anak dara dia tak nk ke?? heheh!!~

sempoi ayat.. tak lawa tak pe.. janji baik hati.. huhuu!!~

Cik Azizah said...

alolo..kesiannya..siap publish lagi..dia pon dah matang..mmg patut nak cari isteri..hehe

Bella Bell said...

aik?? janda je ke dia nak.. anak dara dia tak nk ke?? heheh!!~

sempoi ayat.. tak lawa tak pe.. janji baik hati.. huhuu!!~

Halimatun Sa'adiah said...

xbleh tolong la...
sy bkn janda,apetah lg beranak 1...

priNcessapple pie . said...

fuhh ,betol eh .?gylee larh

pwiNcEssnoVElish said...

ni mst kes mak pakse kawen cpat..hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...