Friday, June 24, 2011

Siapa bakal MAHARAJA LAWAK?

assalamualaikum u ol..




tak sabar KIC nak tunggu malam ni..
sapa ye akan dinobatkan MAHARAJA LAWAK yang pertama..
semua tu akan terjawab malam ni..
sama2 lah kita tunggu ye..
saingan sengit sangat sebab semuanya best2 bagi KIC..
jozan, sepah, nabil, dan juga jambu..
semuanya memang tip top..
kalau tak, tak kan mereka ni terpilih ke final kan..
bukan senang nak sampai ke peringkat akhir..
lagi2 nak buat persembahan sampai penonton pecah perut geli hati..
itu lah cabaran sebagai MAHARAJA LAWAK ni..
apa2 pun KIC memang minat ke empat2 finalis ni..
sampai tak tahu nak pilih yang mana bakal jadi juara..
tapi rasanya jozan dan sepah ada kelebihan untuk bergelar MAHARAJA LAWAK pertama..
sebab sekarang undian jozan pun paling tinggi..
apa2 pun malam ni KIC akan berkampung kat depan TV..huhuhu..
tak sabar rasanya..

p/s: sapa pula peserta kegemaran korang..???korang rasa sapa yang bakal jadi juara MAHARAJA LAWAK malam ni..?


9 comments:

saiazuan said...

untk pertama kali ada 2 juara!!! jozan n sepah.. hehehe

Zaiya said...

sokong Jozan juara.

beLLa said...

jozan jozan! hehe

atikNAOshi said...

jozan!!

CikNyz said...

KIC anda telah di TAG
http://syazny7.blogspot.com/2011/06/cute-and-awesome-blog-contest.html

daya :) said...

kalau boleh nak nabil atau jozan je yang menang :)

Apih El Nino said...

Kalau ikut lawak sebenar, Sepah kot. Tapi kalau ikut undian, Jozan. Sokongan dari orang Terengganu utk Zizang!

eB ezrin said...

ngeh3... undi adalah rahsier ;p

muhamad zairi bin marzuki said...

1.jozan
2.sepah
3.nabil
4.jambu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...