Tuesday, June 14, 2011

KL GANGSTER mengutip 6.4 juta dalam masa 4 hari tayangan..

assalamualaikum u ol..



ada sapa2 yang dah tengok filem hebat ni ke?
KIC bukan nak buat review filem tau..
cuma nak kongsi apa yang KIC tau tentang berita ni..
wahhh..tersenyum lebar lah pengarah Syamsul Yusof ni ye..
filem dia berjaya mengutip kutipan yang sangat tinggi..
kalau tengok pada angka tu memang sah lah cerita ni diterima ramai..
6.2 juta dalam masa 4 hari dan 1.5 juta pada hari pertama tayangan..
memang 1 kutipan yang amat tinggi untuk filem tempatan kita ni..

filem KL Gangster ni berjaya mengalahkan filem Hollywood yang menjadi saingan..
nampaknya filem tempatan kita ni dah bertakhta di hati peminat2 filem..
mungin ramai penonton di Malaysia ni memang minat filem aksi..
boleh dibanggakan juga lah jika kita melihat pada angka kutipan tu..
apa2 pun KIC belum tengok lagi filem ni..huhuhu
bila dengar berita ni rasa macam berkobar2 je nak tengok filem hebat arahan 
pengarah muda, Syamsul Yusof..






apa lagi..jom lah serbu pawagam berdekatan korang tengok filem KL Gangster ni..huhuhu..=p



8 comments:

DiriKu said...

cerita ni terbaik!

! syifa lovera said...

dh tengok dah. memang awesome sangat! :D mcm nak g ulang tengok lagi ^^

Aida Azryn said...

Ramai kata filem tu best giler~

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

tgk byk blog review ttg this film.. ahh, fifi dh byk la ketinggalan layar perak malaya:(

dilazfamily said...

dilaz pun tak tgk lagi. ingat nak ajak my love tgk sementara tgh duk berdua nie

eB ezrin said...

hmmmm, positif feedback filem nih yer :)

Rozuan Ismail said...

satu pencapaian hebat =)

nadia ar-rumaisha said...

sis belum tengok citer neh tp kira gempak la sbb apa yg sis dengar, watak utama semua lelaki.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...