Tuesday, June 7, 2011

NABIL jadi IMAM MUDA...

assalamaulaikum u ol..

mesti ramai dah tau kan tentang ni..
KIC saja lah nak cerita..
sebab tak sempat2 nak cerita pasal ni..
tak salah kan kita ceritakan kebaikan seseorang tu..
jangan asyik fikir tentang keburukan orang je..
kita ni cuma manusia biasa..
tidak dapat lari dari kesilapan..

ok lah..berbalik pada tajuk entry KIC ni..
nak cerita sikit tentang Nabil..
selalu kita cerita tentang lawak dia je kan..
sekarang KIC nak cerita tentang lain pula..
mungkin ramai yang tau dan ramai juga yang tak tau
yang Nabil jadi imam muda..=)




wahhh...jangan terkejut sangat tau..
buat biasa2 sudah lah ye..huhu..
Nabil telah mengimamkan jemaah di surau di sebuah pasaraya terkemuka di KL..
bagus lah macam tu Nabil..
jangan mengejar duniawi je..
tapi hal2 akhirat pun penting juga kan..
so sama2 lah kita ingat mengingati..

KIC dengar nabil sekarang ni dalam fasa pemulihan..
sejuk je KIC tengok gambar nabil ni..
dia sekarang sedang sedaya upaya membina kerjaya dia semula..
bagus lah kalau Nabil dah berubah..
apa2 pun kita doakan lah yang terbaik untuk diri dia..

9 comments:

Qutiq Ishanee said...

wow, gila lahhh. alhamdulillah :)

hisham said...

wah... nabil bleh jd imam??? kalo dia bagi ceramah camner eh?? agak2 makmum pecah perot x?

blackroses said...

woweee..cayalah nabil dah insaf

asma amalina said...

bagos lar toe :)

She's Gee said...

serius terharu giler kat nabil. alhamdulillah... :)

Rozuan Ismail said...

alhamdulillah.itu yang kita mahukan

rotu.usm said...

Salam kepada semua...nak mintak izin admin nak tumpang promosi perniagaan boleh tak... boleh la klik sini...terima kasih...peace

Rollo De Pelicula said...

alhamdulillah
ini lah yg kita mahu daripada artis2 malaysia
:-)

Drama Bersiri Ana Lu'lu

Pak Syahot said...

NABIL MMG TERBAEK!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...