Wednesday, June 22, 2011

Cinta Diana Danielle dan Farid Kamil kembali bertaut..

assalamualaikum u ol..



KIC terdengar gosip ni..
cinta antara Diana Danielle dan Farid Kamil telah bertaut kembali...
waaahhh..orang cakap ada jodoh tak kemana kan..
putus pun akhirnya bersambung jua..
sebelum ni pun memang mereka pernah bercinta..
tapi putus di tengah jalan..
baru2 ni Diana Danielle buat pengakuan yang mereka kembali bersama..

Diana mengakui hal ni kat laman Twitter dia..
‘saya gembira untuk mengatakan kami sudah kembali bersama. 
Harap semua dapat mendoakan kebahagiaan kami’ 

respon dari Farid Kamil pula,
" Terima kasih kepada peminat dan penyokong kerana menyokong kebahagiaan hidup saya "

 wahhh..masing2 dah mengaku..elok lah tu kan..
mungkin perpisahan yang dahulu kerana masing2 belum matang dalam perhubungan..
Diana pun baru belasan tahun masa tu..
apa2 pun kita doakan lah kebahagian mereka..

4 comments:

kakchik@ella said...

Wah .. sikit lagi diaorg declare AILEBIU. hihi

fyna said...

bgosla tue.
:)

Hans said...

yups
dah couple balik dah

Cara - Cara Untuk Ingat Nama Kawan Jika Terlupa Part 1

Anonymous said...

KIC baru tau ke... lambat lah KIC ni...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...