Tuesday, June 28, 2011

IKLAN FREE 24 JAM

assalamualaikum u ol..

 macam best je kalau blog kita di iklan kan..
walaupun hanya untuk 24 jam..
untung2 ada juga yang nak promote kan..
so kalau korang pun nak..klik SINI
mudah je..
semuanya ditaja sepenuhnya oleh blogger hebat Penulis Senja..




ok..alasan KIC yang paling munasabah kenapa PS kena iklan kan blog KIC ni
sebabnya blog KIC memang layak untuk di iklankan..
tak ada blogger lain yang selayaknya selain blog KIC ni..huhu..
haaaa...poyo tak?jangan cakap KIC gedik pula ye..
PS yang suruh KIC poyo2..huhu..
jangan marah ye..=p
sebab yang lain pula, 5 entry terbaru KIC semuanya best2..
so memang patut pun di iklan kan..
alamak..terpoyo lagi..
ala..tak pe lah..nak iklan kan blog kena poyo2 sikit..huhuhu..


5 comments:

waN Mohd Salim said...

tima kaseh sudi join

Bella Bell said...

oo... blog dia memang best! :)


^^

eB ezrin said...

poyo sesekali ok aper? ;p

dilazfamily said...

oklah tu kalo free.kena singgah tu

ain revival said...

poyo takpe kalau betul kan ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...