Tuesday, June 14, 2011

USTAZAH bersubahat bila suami ROGOL anak..

assalamualaikum u ol..


berita ni KIC nak post pagi tadi..
tapi tak berkesempatan..
sangat2 lah sibuk melayan dua orang budak comel yang KIC jaga tu..
ni pun baru dapat rehat..

KIC sebenarnya terkejut dengan berita macam ni..
ye la..bila baca macam tak percaya je..
korang kalau baca pun mesti terkejut..

KUALA LUMPUR: Seorang ustazah dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Ampang di sini, semalam atas tiga tuduhan bersubahat dengan suaminya mencabul dan merogol anak perempuannya berusia 15 tahun di kediaman mereka, dua bulan lalu.

Wanita berusia 33 tahun itu, bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap semua pertuduhan di hadapan hakim, Roszianayati Ahmad.

Dia juga didakwa bersubahat bagi tuduhan ketiga memujuk mangsa sama dengan membenarkan suaminya mencabul kehormatan gadis itu di kediaman mereka sekitar Ampang, masa yang sama, pada Mac 2011. 

Sementara itu, suami ustazah berusia 36 tahun yang bekerja sebagai pemandu lori mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen Ampang di sini, semalam atas dua dakwaan merogol anak tirinya itu tanpa kerelaannya dan melakukan kekerasan jenayah dengan mencabul kehormatan mangsa, pada masa dan tempat yang sama. 

  • Bagi tuduhan pertama, wanita itu didakwa menyuruh anak perempuan kandungnya berusia 15 tahun dan 1 bulan membuka pakaian dan menutup mulut mangsa ketika dirogol suaminya yang dinikahi hampir setahun lalu di dalam bilik mangsa, antara jam 12 tengah malam hingga 1 pagi, pada April 2011. 

  • Tuduhan kedua pula, dia dituduh bersubahat dengan suaminya menyuruh mangsa masuk bilik bapa tirinya itu, masa yang sama, pada 12 Mei 2011. 

  • Bagi dua tuduhan merogol, pemandu lori itu didakwa mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman maksimum penjara 30 tahun atau 10 sebatan. 

  • Bagi cabul kehormatan, lelaki itu didakwa mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan. 



  • memang tak patut kan jadi macam ni..
    sebagai ibu sepatutnya dia melindungi mangsa..
    ni dia pula yang bersubahat..
    dah lah kerjaya sebagai seorang ustazah..
    amat memalukan lah kalau dia didapati bersalah bersubahat dengan suaminya..
    KIC tak tau nak komen apa tentang berita ni..




    sumber : Berita Harian


    14 comments:

    eB ezrin said...

    ustazah tuh aper kes? giler ker aper?

    cik najihah said...

    err sekarang ni macam2 perkara kot jadi adoii..

    rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

    dah kene mandrem kot ustazah tu huhuhu tu turut je kate suami kedua dia tu
    sian anak..jd mangsa

    cik siti said...

    tak tahu lagi kan. harap tak jejaskan nama ustazah2 yg lain.

    DILAZ COLLECTION said...

    giler kan.dilaz dgr kat radio tadi.manusia ke binatanmg tu?dahlah ustazah

    geegeewokeyhmaa!! said...

    wat de ?????? zzzzzzzz . =="

    Amirah Yusof said...

    pedolifia TT____TT sian kt budak2 tu

    diana said...

    apa jenis ibu la ni..
    kejam..

    Apih El Nino said...

    Ustazah tu tak mampu puaskan suami dia sendiri kot.

    Rozuan Ismail said...

    ustazah ni tak dapt layan suami dia macam pelacur kelas pertama le tuh.ops.

    shiema sufian said...

    sedihnye. kesian budak itu.

    Aqila Farah said...

    saya kenal ustazah tu sape . saya tak sangka yg die tu camtu .

    Aqila Farah said...

    saya kenal sape budak tu . n ibu dia . saya sgt2 knal .

    izyan yasmin said...

    Dahla ustazah , xdpt bagi contoh langsung .

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...