Saturday, June 25, 2011

Gambar lucah pada SURAH YASIN

assalamualaikum u ol..


pada sesiapa yang tengok berita utama TV3 malam tadi
mesti dah tau serba sedikit tentang berita ni..
malam tadi KIC tengok memang terkejut lah..mengucap panjang dalam hati..
benda berkaitan agama ni bukan boleh dibuat main..
apatah lagi dihina sampai begini sekali..
memang tak bertanggungjawab sapa2 yang melakukan perkara terkutuk ni..
sanggup dia menghina rumah Allah..


GEORGETOWN: Seorang pengawal keselamatan Masjid Negeri di Jalan Air Itam yang berhasrat membaca surah Yasin sebelum solat Asar di masjid itu petang kelmarin, terkejut apabila menemui gambar lucah diselitkan dalam surah Yasin.

Lebih mengejutkan, dalam kejadian jam 4.30 petang itu, pengawal berusia 30-an itu menemui 11 gambar lucah yang diselitkan dalam 11 naskhah surah Yasin di salah satu rak dalam dewan utama masjid berkenaan.

Imam Besar masjid itu, Yusuff Ahmad berkata, setiap satu surah Yasin yang bukan dicetak pihak masjid itu mengandungi gambar lucah memaparkan pelbagai aksi pasangan warga asing melakukan hubungan seks.

benda macam ni boleh mencemarkan kesucian islam..
imej masjid pun akan tercalar bile benda macam ni berlaku..
grrrrrrrrrrrrrrrr..........
harap benda2 macam ni akan diberikan perhatian..
supaya tak berulang lagi..


sumber: METRO


10 comments:

Abu Huzaifah said...

kurang ajar... siapa punya kerja ntah...

Chegu Zubir said...

hrp perkara cmni takkan berulang

jom sertai
Komen Entry dan Dapat Ganjaran

CIK FERRA AWW said...

OH TNJUK LAH GMBAR NYE. MAHU TGOK GAK

sab said...

astaghfirullah.. nauzubillah..

Hans said...

itu la pasal
terkejut gila aku baca dekat Kosmo tadi
haihhh

Kumpulan Sepah Juara Maharaja Lawak

cik aja said...

xde agama apa?

Rizwan Ewan said...

wan pun tngok berita smlm. ish3!! kurang d ajar org yang buat benda 2..

YAYA AZURA said...

teruk betul! dah tak waras ke org yg buat keje tu ?

Rozuan Ismail said...

agak-agamnya orang Islam ke bukan Islam yang wat kerja tu ye?ke ada unsur khianat?

trigyy said...

kureeng btol la bdk2 nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...