Wednesday, June 15, 2011

Lagi aksi TAK SENONOH..

assalamualaikum u ol..


aksi tak senonoh apa pula ni ye..?
haaa..bagi KIC memang tak senonoh pun..
sakit mata memandangnya..
tapi aksi macam ni orang dah tak segan silu pun nak buat kat tempat awam..
sakit hati pun ye juga ni.


TAK SENONOH...aksi dua pasangan di Taman Tasik Shah Alam.


ha..apa komen korang?
gambar ni di rakam di Taman Tasik Shah Alam..
korang pun mesti tak terkejut kan dengan aksi macam ni..
sebab dah biasa kot..
kenapa lah ye jadi macam ni..
dah tak tahu malu agaknya..
tempat awam pula tu..
grrrrrrrr.......


kredit : Metro

15 comments:

.m y z. said...

eeee memalukan!

Muhd Fadil said...

pergh ! yang baju biru sangat ......

mana pejabat agama? mana orang awam? semua tak berani tegur sekarang kerana alasan, aku tak mahu jaga tepi kain orang.

anismelon said...

xsenonoh btl...tmpt umum lak toh..boleh plak sebelah sebelah..haish..

Hans said...

aku penah tgok lagi dasyat dari ni
manusia skrg dah tak takut azab walaupun Allah dah tunjuk macam2 dah azab dunia
minta dijauhkan dan minta yang di dalam gambar semoga insaf jika mereka bukannya suami isteri
amin

Wordless Wednesday #2

SheyPull said...

isk2....x senunuh betol lah....


JOM singgah blog saya nak... Hurmmm...mini gath ke niew?

cik azeya said...

dah kawen agaknye. -.-

Cik Ecah said...

huhu tasik shah alam ker....
dekat jer dgn ofis sy huhuh

dilazfamily said...

apa nak jadi ngan mereka nie. malulah sikit kat org kan

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

baju biru tu kalu nak berenang, p je la masuk dlm tasik tu. hehe ;)

saiazuan said...

speechless.. if aq jmpa adik aq mcm ni, dua2 aq rembat!!!

senyumSOYA said...

masalah sosial generasi hari ini..ish3~
geli tengok..

Rozuan Ismail said...

diorang ni memang spesies yg dah tak tahu malu kot

eB ezrin said...

ms kat KLCC pn g2... alahai... dh la kami bwh aerish & aed lalu... grr

ain revival said...

mencemarkan pemandangan ajer laa..adoii~

risa said...

kalau tengah syiok mana ingat halal haram dah..akak pernah lalu kat KLCC tu lagi dasyatttttttt!! tinggal nak tanggal baju buat aksi tutttt je
adehhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...