Saturday, June 4, 2011

Hubungan CINTA Nash dan Betty telah BERAKHIR..

assalamualaikum u ol..

lama dah tak cerita pasal dunia artis ni..
so ada cerita baru..so KIC nak share lah dengan korang..
terbaca kisah artis ni kat akhbar tempatan ni..
jom baca kisah ni..



KUALA LUMPUR: “Hubungan cinta kami sudah berakhir. Kami berkawan setahun saja dan saya reda dengan ketentuan Tuhan kerana kami memang tiada jodoh,” kata pelakon dan penyanyi, Betty Banafe mengenai hubungannya dengan bekas vokalis kumpulan Lefthanded, Nash.


Menurut Betty, dia dan Nash berpisah secara baik dan enggan mengulas lanjut termasuk punca perpisahan itu untuk menjaga hati banyak pihak. 


“Kini, saya ingin mencari ketenangan dan melupakan apa yang sudah dilalui sepanjang kami berkawan rapat dulu,” katanya.


Mereka berdua mula berkawan rapat sebaik saja Nash bercerai dengan bekas isterinya yang juga pengasas produk kecantikan Nouvelles Visages, Allahyarham Datuk Sosilawati Lawiya.





dulu mereka memang mengaku mereka bercinta..
tapi mungkin jodoh ak panjang..
putus di tengah jalan..


2 comments:

miss.Addin said...

jodoh di tangan Allah kn.

Rozuan Ismail said...

mungkin tak de jodoh.nak buat mcm mana kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...