Sunday, March 6, 2011

~ Ahad sudah tibe..esok hari malas semalaysia (isnin)..huhu ~

assalamualaikum u ol...

pejam celik dah hari ahad hari ni..
nampaknya masa untuk balik ke kolej dah makin hampir..
tak puas rasanya duduk kat rumah ni..
lepas ni akan sibuk dengan menelaah buku2 yang dah tertangguh tu..


ini lah hidup sebagai seorang pelajar..
kadang2 best kadang2 membosankan..
best sebab tak terikat dengan bos..banyak masa lapang..
ramai kawan2 untuk bergelak ketawa..boleh juga dikatakan enjoy juga la..
yang tak best nya nak ngadap buku yang tebal2 tu..
assignment yang bertimbun2 dan juga penyakit M yang makin menjadi2..
korang tau ke penyakit M tu apa..?
bukan penyakit makan ye..
tapi penyakit Malas..huhu..
nak buat macam mana kan..itu lah rutin harian sebagai seorang pelajar..
kadang2 bila belajar sibuk pula fikir pasal nak kerja..
tapi bila dah bekerja nanti mula la ingat kenangan2 belajar yang amat manis..
bila dah bekerja teringin pula nak belajar lagi..
so biar la puas2 belajar dulu..
lepas tu barulah fikir pasal kerja pula..

petang ni nak balik kolej dah..
mesti rindu kat kampung halaman lepas ni..huhu..
apa2 pun niatkan dihati kita juga berjuang..
berjuang untuk diri sendiri dan juga keluarga..
huhu..tengah bersemangat la pula..huhu



1 comment:

annenyss said...

belaja rajen2 tau ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...