Thursday, March 24, 2011

Jom kenang zaman sekolah dan baca kisah mereka..best!!!

assalamualaikum..

entry khas untuk segmen kenang zaman sekolah..
nak join juga klik sini..

zaman sekolah ni memang penuh dengan kenangan kan..=)
tak kira la kenangan manis atau pun kenangan pahit..
tapi bila dikenang balik, pasti akan tersenyum lebar..
walaupun masa tidak boleh diundur lagi..tapi kenangan itu masih segar diingatan..=)
tak caya?cuba la baca kisah diaorang ni..
 
  1. http://dioralizette.blogspot.com/2011/03/segmen-kenangan-zaman-sekolah-menengah.html  
  2. http://sarinawa.blogspot.com/2011/01/zaman-sekolah-menengah.html
  3. http://ululhana.blogspot.com/2011/03/segmen-kenangan-sekolah-menengah.html  
  4. http://miszydian.blogspot.com/2011/03/segmen-kenangan-zaman-sekolah-menengah.html 
  5. http://miszqaisyiah.blogspot.com/2011/03/segmen-kenangan-zaman-sekolah-menengah.html
  6. http://rudyson7.blogspot.com/2011/03/segmen-kenangan-zaman-sekolah-menengah.html 
  7. http://kirinselamaperak.blogspot.com/2011/03/kenangan-kirin-selama-perak-zaman.html  
  8. http://fatinfarhanabambam.blogspot.com/2011/03/segmen-kenangan-zaman-sekolah-menengah.html

sapa2 nak join dan kongsi cerita zaman sekolah dulu2..jom la..
sampai tengah malam ni je..=)


5 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

segmen ini terbaik.
:)

MiSzy DiaN said...

salam singgah cni..
dah terjah semua blog.. hehehe..
:)

Cik Diana said...

mana link saye ??? sedihh lah~ mrjukk ne :(

Fatin Farhana said...

best!!

Nabila Huda said...

owhhh.. link saya tidak muncul2 lg..
di manakah ia?? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...