Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

assalamualaikum u ol..

hari ni join lagi segmen Abg Ben ni..huhuhu..
soal cinta pula tu..i like..huhu..
saja nak kongsi pendapat..
boleh juga baca pendapat blogger lain nanti..



kalau korang pun nak join..klik sini

  1. LELAKI pilihan anda ?
    dah tentu la lelaki yang penyayang..sebab dia akan sayang saya dan juga anak2 kami..huhu dan keluarga nanti akan jadi keutamaan pada dia..yang penting dapat bimbing saya lagi2 kalau saya buat kesilapan yang kadang2 saya sendiri tak sedar..


  2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ? 
    seksi?perlu kot..huhu..tapi jangan la lebih2 pula kan..bagi saya seksi tu mungkin bila dia manja2 kot..huhu..


  3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ? 
    yang ini tak berapa pasti la pula..tapi orang cakap memang macam tu..time bercinta punya la bagai nak gila..apa2 yang GF ni nak mesti bagi la..sanggup buat apa saja la katanya..tapi bila dah tunang or kahwin lain la pula jadinya..buat2 biasa je pula..


  4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ? 
    itu sudah tentu..tak nak berkongsi kasih..biar la saya jadi teman hidup dia sorang dunia dan akhirat..in'Allah sampai ke syurga..


  5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ? 
    PUTUS kot..sebab saya pantang sikit la kalau bab2 ni..lagi2 kalau main belakang ni..adui....sakit gila la...jangan anggap perempuan ni lemah ye..wanita yang mengoncangkan  buaian tak mustahil boleh mengoncangkan dunia..tul tak?


  6. LELAKI atau PEREMPUAN kah mudah berlaku curang ? 
    bagi saya lelaki kot..dari pengalaman kawan2 saya sendiri..senang sangat nak curang..kenapa la ye..???sorang pun tak terjaga inikan pula nak pasang ramai..sedar2 la ye..


  7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ?? 
    perempuan yang dah kahwin..dia setia disamping suami susah senang sama2.sampai la melahirkan zuriat untuk suami, menjaga rumah tangga tak kira masa, membesarkan anak2..macam2 lagi la pengorbanan..kesetiaan yang tak berbelah bagi untuk suami dan juga keluarga..sama la dengan apa yang IBU saya buat..=)


  8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ? 
    cemburu juga..lagi2 kalau teman lelaki tu dah pernah buat hal..memang akan ada langkah berjaga2 kot..huhuhu..


14 comments:

budak kampung said...

keh4...lako2 kan baik...mane nak curang2 nih keh3

Zanna Orked said...

Baca awak punya juga. (: Best best.

Join contest blog saya ye. (:

Nour Akmal said...

huhuhu..tak semua yang curang2 ni..ade je yang baik..=)

missbby said...

best, jawapan yang jujur..:) salam ziarah dan salam kenal ye..:)

AdiaLuze said...

Agaknye kan, bila kita ni tak sanggup bermadu walhal kita tau laki kita mampu, adalah kita dianggap tamak dalam konteks Islam ?? Hmmmm....

Nour Akmal said...

Zanna Orked :

thanks..=)

Nour Akmal said...

missbby :

salam kenal ye..keep in touch ya..=)

Nour Akmal said...

AdiaLuze :

tamak dalam konteks yang baik tak pe kot..sbb kita mgkn ade hak n sebab knp tak nak bermadu..=) bukan senang nak bermadu..so pk la baik buruknya..mula2 ckp mmg mampu n berlaku adil..tapi seterusnya kita tak tau..

noraauliyya said...

bls kunjungan:
mmg! jgn pndg rendah pd pmpuan..pmpuan ta lemah!

tika said...

nice sharing dear,
huhu...btw,mari kita goncangkan dunia...!!

Dekcik said...

jom kite bertukar pendapat =)
dari blog abg ben
macam2 jwpan yg ade...

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

cik faten said...

heee.. saye dtg jenjalan nak terjah satu2 jawapan nie.. nway nice answer.. whehehehe

SaYraH WonDerLanD said...

Cayalah.! Semua tak rela dimadukan..!

solo molo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...