Wednesday, March 16, 2011

~ Suka betul kawan2 saya dengan cekelat ni..=) korang suka gak ke?~

assalamualaikum u ol...


hari ini ada exam..so sekarang ni baru la dapat update blog..
apa2 pun sekarang ni memang jadual penuh dengan tugasan..
agak busy juga la.. 
ada banyak lagi tanggungjawab yang perlu diselesaikan dulu..

so, berbalik pada tajuk entri saya malam ni..
cekelat ape ye yang kawan2 saya ni suka..?
haaaa...ni la dia...



choki choki...
korang suka tak???
saya pula tak berapa nak suka cekelat ni..huhuhu..
tak tau la apa yang sedapnya dengan cekelat ni..
bukan budak2 je yang suka makan cekelat ni..
kawan2 saya pun layan juga..
ni ha buktinya...=)



comel je kan diaorang makan choki choki ni..huhu..
dalam kelas ni..sempat layan choki choki...


17 comments:

OKEdChokelaT said...

iskkkk..oked suke choki2...hehe...enak dimakan bgitu sjaaa...

::p0t pEt iLa:: said...

choki2??wahhh feveret tuh!

rosmina samin said...

wah... sy tengah makan sekarang lalalala

naqiah said...

suke2.. choki2 hebat sekali!!

Nour Akmal said...

ramai juga yg suka choki2 ni ek..ingat budak2 je..=)

AiDa AzRyN said...

aida suka choki2! :D

NuR si CiKGu RiBeNa said...

choki choki best..

DiahRodzi said...

choki-choki tu sedap kot...rugi sapa y xpernah try...heheheh

putERi-kAtEk said...

CHOKI CHOKI!!!!!!!!!!!!!

Nour Akmal said...

AiDa AzRyN :

ramai yg suka rupanya..huhuhu

Nour Akmal said...

NuR si CiKGu RiBeNa :

wahhh..best ke?huhu

Nour Akmal said...

NuR si CiKGu RiBeNa :

tak bpe suka..tu yg tak try lg kot..huhuhu

Nour Akmal said...

putERi-kAtEk :

wahhh..ni mesti peminat choki choki ni..huhuhu

nohoho =) said...

saye pon suke makan choki2...saye click churp2

manueng said...

dah lama x pekena choki choki...rindu la plak...hehe;)

Edura Hanum said...

suka2
semalam baru beli tuk stok baru
heheheheheh.agak2 boring and tension wat keja terus makan choki2.nyum...nyummm..nyummmm

rudyson7 said...

CIK UMIE YANG BAJU MERAH TU MEMANG DARI DULU CHOKI2 JE KEJENYA ~ HEHEEH ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...