Tuesday, March 8, 2011

~ betul ke rumah tangga Jimmy shanley bergolak??? ~

assalamulaikum u ol...




terkejut dengar berita yang pengacara popular jimmy shanley naik turun mahkamah..
ada kat berita utama tv3..
pagi tadi jimmy naik mahkamah untuk selesaikan masalah mereka tu..
memang betul la rumah tangga dia bergolak sekarang..
dengar cerita dia failkan nusyuz dan failkan kepada isteri nya perintah kembali taat..
korang tau kan maksud nusyuz tu..
kira macam derhaka la..
betul la yang ura2 kita dengar selama ni..
isteri jimmy tinggal dengan ibu bapanya sekarang sejak mengandung lagi
dan sekarang kandungan dah masuk 5 bulan..
baru lagi perkahwinan mereka ni..nikah pada 1/10/2010
tapi dah dilanda pelbagai dugaan..
start 21/10 dah duduk asing2..

korang nak tau cerita selanjutnya tengok la berita utama TV3..
saya pun tak sabar nak tau kisah sebenarnya..
moga Jimmy dapat selesaikan masalahnya secepat mungkin..
harap2 tak ada apa2 la yabg tak elok jadi..
sama2 la kita doakan..



14 comments:

erin_87 said...

huhuhu..dh tau dh..erm berita2 selama ni mmg tol la kan...mana pokok bergoyang kalo xd angin..hehe..moga2 dpt setal cre baik laa..go jimyy!!!!!

combi said...

erk.cian . kawen xsampai stahun da cm2..

saya YANA said...

kesian kat jimmy kan.. jadi serabut da sekrang... da macam M.Nasir mase muda plak.. haha...

Nour Akmal said...

erin_87:

ko semuanya tahu..huhu..aku tgk kat berita tadi..

Nour Akmal said...

combi:

tu la kan..cian jugak..mcm2..

Nour Akmal said...

saya YANA:

tengok muka dia skrg pun dah tau mcm ne dia serabut..

Shafa said...

ni ker rupa jimmy yang terkini. alahai, nampak tak terurus dan berumur. padahal dia hensem gak. erm...

Nour Akmal said...

shafa:

memang ni la rupa jimmy sekarang..time g mahkamah pagi tadi..

Mak Su said...

saya hrp jodoh mereka bertaut semula

Mizz Farah said...

aik...bru bape mggu kawen da dok asing2?? dasat tuu...

amal - done~ :)

nadia ar-rumaisha said...

dah lame dengar citer ni and macam2 andaian keluar...apapun kita doakan yg terbaek utk mereka...

Nour Akmal said...

Mak Su :

harap2 la kan mak su..

Nour Akmal said...

mizz farah :

lebih kurg 20 hari je tinggal sama..pastu separate..

Nour Akmal said...

nadia ar-rumaisha :

betul tu..doakan la yang terbaik..dugaan besar tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...